Sevgilim “sen bu gidişle evde kalırsın hiçbir erkek senın suratına bakmaz” diyip ayrıldı kim haklı lütfen dürüst olun?

Konu şu, denize tatile gidecekmiş yazın bana sen de gel dedi, uygun olmaz dedim, kışın kayağa başka şehre gitmek istedi, kabul etmedim, bana uygun gelmiyor, eşim değilsin bile, kesin değil, belki ayrılacağım, kimse geleceği bilemez. Böyle düşünmek cahillikmiş. Kısa etek açık giymiyorum, “hayırlısı bakalım amin” kelimelerini cümlemin içine katıyorum diye çok avam gözüküyormuşum.. Çok zoruma gidiyor, sadece el ele tutuşmaya ve yanaktan öpmeye izin veriyordum, sınırım vardı, buna bile laf etti. “Saçım açıkmış ama rahibe gibiymişim” bu laf bana çok ağır geldi, saatlerce ağladım, geceleri arabada turluyor, evime seni asla alamam, evine de gelemem diyorum, mağaraya dön diyor

Güncellemeler
2 ay
Ben kara cahilmişim okusam da boşmuş
Sevgilim “sen bu gidişle evde kalırsın hiçbir erkek senın suratına bakmaz” diyip ayrıldı kim haklı lütfen dürüst olun?
Cevapla