Sevgilimin motoru varken beni hep ayağına çağırması normal mi, kendimi değersiz mi hissediyorum?

Arkadaşlar gitmem hiç sorun değil, giderim ama saat 7'den sonra buluşuyoruz, beni semtine çağırıyor, orada cafeye gidiyoruz, hani gelip beni alsa olmaz mı, ben otobüsle gidiyorum, motoru olmasa tamam dicem ama var, ben ayağına gidiyorum, ben 22 yaşındayım o 29 yaşında, prenses gibi davranması gerekmiyor mu, kendimi değersiz hissediyorum.
Sevgilimin motoru varken beni hep ayağına çağırması normal mi, kendimi değersiz mi hissediyorum?
Cevapla