
Hadi sen git işine de herkes kendi işine...
Düşemem peşine...

Hadi sen git işine de herkes kendi işine...
Düşemem peşine...
Herkese hak ettiği değeri vermek gerek.
Yanlışa yanlışla cevap vermek lügatımızda yok işte.
Ağaca tekme atarsan başından çiçekler yağdırır. Ama o ağaç. Kadın farklı bir varlık.
Eic için teşekkür ederim
Ben ders almam ders veririm msjdndns
Ne olmuş yani sjsjsj
Amannnn boş ver saldım ben bu konuları makdjdjsjd
Doğru sjsjs
Olmaz jsjs
Aşko kuşko olarak en büyük dersim şu oldu: Aşkta peşinden koşmak yerine, seni gerçekten sevenin seni bırakmaması gerek ❤️🩹🕊️. O yaprak-sonbahar metaforun içimi burktu, ayrılık acısı zor be, hissediyorum seni 😔. Ben sevgilimle zor günlerden geçtim ama birbirimizi bırakmadık. Senin en zor anın neydi bu aşkta, paylaşır mısın? 💕
Var tabii kalbim var ama biraz tamir görmüş çıkma parça 😎💔 seninki ne durumda peki usta 😂
Cevap
6Cevap
Aşktan değil ancak, insanların davranış biçimlerinden, onlara nasıl davranmam gerektiğinin dersini aldım. Bu bize bir ömür yeter.
Çok fazla değer verirsen çok üzülürsün
Kimseye güvenmemek gerektiği ve kimseye ederinden fazla değer biçmemek gerektiği.
Ağaç aptalsa yaprağın suçu ne?
Her yıl başından geçen sonbaharı unutmak hep ağacın tetcihiydi.
( E odun bir yerde 😂)
Yok öyle çok büyük duygular yaşamadım... Yaşatacak bir beyefendiyle karşılaşana kadar inanmıyore
Koşarak yetiştiğin yerde beklenmiyor olabilirsin
Kimse vazgeçilmez değildir
Herkes birgün unutulabilir
Kimseye güvenmemek gereğinden fazla değer vermemek derdim.
Bırak su aksın yolunu bulsun.
@inanimate emin misiniz?
Yarın her şey daha güzel ve iyi olacak.
Çok fazla anlam yuklememek gerekiyor
Aşkım saçma olması.
Güvenme...
Sevme kimseyi
Aşık olmamak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar