Erkek arkadaşım fark etmeden çok mu hayatımı ele geçirmiş?

Dışarıdaysak, dışarı çıkarken, bindiğimde, indiğimde, vardığımda yazmamı istiyor. Regl olduğumda dahi söylememi istiyor. Kırıldığım bir şey olursa hemen söylememi, uzatmadan düzeltmeyi istiyor. Dışarıda kızlarla konuştuğumda mesajına dönemediğimde, 'Merak ettim, bir şey oldu sandım.' diyor ve dolayısıyla arkadaşlarımla konuşurken, takılırken bile arada durum mesajı atmam gerekiyor. Dışarıdayken başıma bir şey gelecek korkusu taşıyor, yarım saat haber alamazsa kafasından neler geçiyor bilmiyorum. İlk sevgilim, bu yüzden dozunda mı bu durum?
Erkek arkadaşım fark etmeden çok mu hayatımı ele geçirmiş?
Cevapla