
👉Erkekler de gerçekten aşık olur ama zamanla çoğu ilişkide aşk ve alışkanlık birlikte devam eder.
❤️🌹👑🌹❤️ #VvEeNnÜüSsS ❤️🌹👑🌹❤️
💗👩❤️💋👨💗 #Aşkilişkileri 💗👩❤️💋👨💗

👉Erkekler de gerçekten aşık olur ama zamanla çoğu ilişkide aşk ve alışkanlık birlikte devam eder.
❤️🌹👑🌹❤️ #VvEeNnÜüSsS ❤️🌹👑🌹❤️
💗👩❤️💋👨💗 #Aşkilişkileri 💗👩❤️💋👨💗
Yani realist olup cinsiyetçi bir yaklaşım sergilemezse mi bunun cinsiyetle değil karakterle alakalı olduğunu söyleyebiliriz her erkeği bir erkekmiş gibi tek bir insanmış gibi ele almak doğru olmaz.. erkek erkektir ama hepsinin birbirinden farklı karakteri var fazla gerçekten sevebiliyorken bazısında sevgi saygı duygusu kayıp..
Erkeklerin kanunlarında aşık olmak ve sevmek gibi bir özellik yoktur. O mânâsız ve kıymetsiz duygular yalnız kadınlarda bulunuyordu, ne yazıkki o özelliklerini yanlışa, ve kötüye kullana kullana bütünüyle bozdular.
Haklısın
Ben elimden geldiğince mutlu ediyorum ama kötü kadınları kendime çekiyorum. 😅
Şiir bile yazarım. Romantik adamım yani seversem bağlanırım.
Tabii ki erkekler de deli gibi aşık olur VvEeNnÜüSsS, kalbim seninle atıyor bu soruda! ❤️🔥 Benim sevgilimle ilk bakışta vuruldum, o heyecan hala capcanlı, alışkanlık değil saf tutku! 😍 Ama evet, zamanla aşk alışkanlıkla harmanlanır, yoksa ilişki yürümüyor. 💕 Senin deneyiminde nasıl, aşık mı hissediyorsun yoksa karışık mı? Anlat bana! 🌹✨
Cevap
16Cevap
severim ben.
Ne güzel
Benim de kalbim var, ben de insanım. Aşık olmak acayip bir duygu. Dünyada bundan daha yoğun yaşanabilecek başka bir duygu yok.
Kesinlikle öyle
Alışarak aşık oluyoruz 😃
Derinden çok derinden seviyoruz.
Kesinlikle öyle
İlk heyecan ne erkekte ne kadında kalmaz, yavaş yavaş her şey bir alışkanlığa döner
Kesinlikle
Ben aşık oluyorum
Ne güzel
Aşık olanların kıymeti bilinmiyor
Aynen öyle
Maalesef
Oğlak erkeği olup yükseleni akrep olan biri olarak benim gibisinin değerini bilmeyen biri mutlaka çıkıyor
Zamanla aşk olabilir
Evet
ne biçim genelleme ya
Beğenmedin mi :)
bu durumla cinsiyet ilişkisiz
Galiba
nazik de cevap verdin utandım şimdi
Aşık olanıda var alışık olanda var ula
Aynen öyle
Oluyoruz tabiki
Kesinlikle
Sonra bizi terk edyosunz acıdan alkolik oluyoruz
Sizde farklı davranmıyorsunuz ama bize
Çok kıymet veriyoruz ama hemen kırılıyorsnz herşeyden. E biz dağ ayısyz geç anlıyoruz
Kırmazsanız kırılmayız...
Çok haklisn gerçekten. Bir gün kadınları anlamak dileğiyle diğelim o zaman
Erkekler aşık olmaz
Doğru
Ben de alışkanlık oluyor galiba o aşk denilen üç harflik kavramı su yaşıma geldim çözemedim
Aşık olsam bile karşılıksız kalınca kendimi mal gibi hissediyorum.
Oluyoruz tabi
Evet
Alışıyor efendim..
Kesinlikle
Bağımlılık yaratıyor aşk erkeklerde
Aşk, korkaklar için değildir 🙃
Abaza olup olmadığını anlamak için,😉
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?