Olmuyor diyen eski sevgili neden boyle davrandı, barisip yeniden beraber olma sansim var mi?

1,5 yıllık bir ilişkim vardı. Başta her şey çok güzeldi, ilgisi, sevgisi, gelecek kurmayı da planlıyordu evlenmeyi. 6 ay önce kızıp ayrıldı. Ama sonra barıştık, görüştük. Sonraki görüşmemizden sonra soğuduğunu söyledi, soğudum, her hareketin beni kızdırıyor, olmuyor artık, uzatma, yapamıyorum, bıktım senden dedi. Eğer istersen sadece yakınlık için görüşelim dedi. Belki beni görüp kararı değişir diye, görüştüm 4 ay sonra. Ertesi yazma, hoşça kal yazdı ama. İlişki istemiyorum artık seninle, olmuyor, başkasıyla sevgili olacağım, yazma dedi. Sizce benim yüzümden mi? Bir daha birlikte olma şansımız var mı? Ailelerimiz tanışmıştı lakin

Olmuyor diyen eski sevgili neden boyle davrandı, barisip yeniden beraber olma sansim var mi?
Cevapla