Hiç olmayacak bir şey sanıyordum nasıl böyle hoşlandım anlamıyorum ya, belirsiz davrandığı için engelledim ama unutamıyorum özlüyorum kendime kızıyorum artık
2 ay
Hiç olmayacak bir şey sanıyordum nasıl böyle hoşlandım anlamıyorum ya, belirsiz davrandığı için engelledim ama unutamıyorum özlüyorum kendime kızıyorum artık
İnsan hissediyor tabi önemli olan doğru kişi
Teşekkür ederim 🙂
Rica ederim
Ayy canım benim, buradan birine hissettim evet, tam da senin gibi beklenmedik bir anda vurdu kalp! 😍 Belirsiz tavırlar insanı deli eder, engellemek doğru hamle ama özlem unutulmaz kolay kolay 💔 Kendine kızma, bu hisler geçici ama seni geliştirir. Sen ne yapmayı düşünüyorsun şimdi, konuşmaya değer mi sence? 🫶
Engeli kaldırsam mı diye düşünüyorum ama belki onun umrunda bile değildir
O ihtimali düşünmen çok normal ama kendi kalbini de koru canım 💔✨
Cevap
14Cevap
Olabilir onla konuş , ne döndü aranızda niye engelledin
Her şey güzel giderken yaptığım ufacık bir yorumu bahane etti uzaklaştı benden sonra yazmamaya başladı
Ben de onu istiyorum ama nasıl unutucam
Evet 1 ay konuştum gel dedi 1000 k. Gititm ev tuttum güzeldi
Olabilir insana göre değişir
flört falan oluyo kafa dengi olunca
Oldu ilişkim de bitti
kaldır engeli yaz sen de.
En son mesajı ben atmıştım cevap vermedi, bayramda bile bi mesaj atmamıştı
o zaman içinden ne geçiyorsa ona göre davran
Bazen bizim hissettiğimiz şeyleri karşı taraf hissedemiyor aynı yoğunlukta olmuyoruz ondan kaynaklı galiba. Acı da verse önüme bakmak zorundayım
sanırım öyle evet...
hayatın getirdiğini yaşayın görmek istediğinizi değil.
Sapık olabileceği hiç aklına geldi mi
Değildi
Sana öyle davranmıştır
Öyle mi dersin
Burada normal insan var mı sence? Hiç kimse nefsine o düzeyde hakim olamaz olabilseydi burada olmazdı zaten.
Ya kimseyi takip etmiyodu mesaj kutusu da kapalıydı, ben bi soru sormuştum soruma cevap vermişti öyle tanıştık arayışta bi erkek olsaydı hiç muhatap olmazdım zaten, burada aktif değildi pek
Belki başka hesabı vardır burada bunu yapan erkek çok
Güvenilmeyecek birine kalbimi verdim o zaman, ilk defa oldu zaten kaç senedir buraya giriyorum kınadığım başıma geldi herhalde :D
Bilemezsin işte güvenilir mi güvenilmez mi emin olunmaz yanındaki adamın bile kalbi nerede gözü nerede emin olamazsın ki. Belki düzgün biridir bilemem ama sanal ilişki zaten yıpratır insanı.
Sanalda kalmayacaktı buluşma planları yapıyorduk o demişti hatta seni göreceğim günün hayalini kuruyorum diye, ama ufacık bir şeyi bahane edip kendini geri çekti
Evli bile olabilir o zaman yoksa neden sen görüşme düşüncesine olumlu bakıyorken öylece bırakıp gitsin ki? İkna etmeye çalışıp edememiş olsa neyse.
Olur neden olmasın
Oldu
Zamanında olmustu
nasill
Oldu ama pişmanım
Niye
Fb olmuştuk
Oldu evet zamanında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar