Uzak durmak mi yoksa ara mesafe koymak mi daha iyi, uzaklasinca daha az üzülmek normal mi?

İki gündür gece mesaj at dedim atmaya başladı eve gidince haber et dedim. Yazdı eve yeni geldim balım yağmurda ıslandım dedi işi gereği çok zor ama gece çevrimiçiydi takılmadım takılmayacağım ben de kafama göre yaşarım kalp koydu okudu içini bilmiyorum aklını da öyle sizce bir insan zorla biriyle olur mu istemese sonuçta çok kız var kullanabilir illa ben niye sevgi var mıdır yoksa sadece hoşlantı mı ben artık düşünmüyorum geri çekildim belki de mesafe işe yaradı daha az üzülüyorum

Uzak durmak mi yoksa ara mesafe koymak mi daha iyi, uzaklasinca daha az üzülmek normal mi?
Cevapla