Arkadaşlar cidden aşırı bunaldım.
Yaşım 20 . Sınava hazırlık yapıyorum uzak bir yer istiyorum tabi okullar açılırsa.
Ailem le de aram biraz soğuk. Biraz ayrı kalırsak hem bana hemde bu soğukluga iyi gelir mi?
Zaten özgüven sorunum var bunla da mücadele için uzak bir yere gitmek istiyorum.
Yaşım 20 . Sınava hazırlık yapıyorum uzak bir yer istiyorum tabi okullar açılırsa.
Ailem le de aram biraz soğuk. Biraz ayrı kalırsak hem bana hemde bu soğukluga iyi gelir mi?
Zaten özgüven sorunum var bunla da mücadele için uzak bir yere gitmek istiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
En azından ben her an yapabilirim..
Yilda bir kez okul icin
Bunu sıkça yaşıyorum. Hep bi uzaklaşma hissi. Cok iyi geleceğini düşünüyorum. Bence deneyebilirsin
Kafamda değişik düşünceler var
@pedrosa1 ben gidince iyi oluyo ya
Demekki kisiden kisiye degisiyor o zaman
Seninki çocukluk biraz bugün kaza bela olsa basın dara düşse yine ailen yanında olucak.
Insanın ailesinden başka kimsesi yok bunu unutma uzaklaşsan bu sefer evini ozlersin
Aile bu hayatta herşeydir kardeşim bi bakmışsın birimiz varız birimiz yokuz keşkelerde geri gelmiyor eğer ailen sana kötü davranıyorsa gidebilirsin
Kötü davranmıyor ama ben bunaldım daha fazla özgüvensiz yasayamam
Kesinlikle iyi gelir ben de aynısını yapıcam
Hayırlısı
Tebdili mekanda ferahlık vardır
Bende gitmek istiyorum..