Denizciyle evlilik mantıklı mı, ayın yarısı uzak olmak ilişkiyi nasıl etkiler?

Denizciyle evlilik mantıklı mı, ayın yarısı uzak olmak ilişkiyi nasıl etkiler?

Merhaba millet şu an için uzak yolda büyük konteyner gemilerinde çalışan bir personelim ortalama olarak yılın 10 ayı denizdeyim ama gelecek yıl yeni bir süreç başlıyor ve yakın yol dediğimiz küçük Türkiye içi veya çevre ülkelere basit git gel yapan gemilerde çalışma şansım olacak bu durumda da ayın yarısı gemide yarısı evimde olabileceğim malum meslek gereği evlilik sevgili vb her şeyden uzağız ama gelecek adına bir umut var peki evlilik adına ayın yarısı evden uzak olmak sizce problem mi yoksa artan özlem ve arada sakinleşmek adına daha mı güzel merak ettim buradaki tayfanın fikirleri neler bakalım🫶🎈🌹🤗🍫

Denizciyle evlilik mantıklı mı, ayın yarısı uzak olmak ilişkiyi nasıl etkiler?
Cevapla