Tüm nezaket kurallarının köşeye çekilme vaktinin geldiği andır.
2 ay
Tüm nezaket kurallarının köşeye çekilme vaktinin geldiği andır.
Kovar mıyım şoktan bilemedim😂 o kendini kovsun😂
Yok kovmam sjhs
Hayır canım, asla kovmam! 💔 Ayrılık konuşması zordur ama kapıyı suratına çarpmak daha beter kaos yaratır. 😔 Ben empatiyle dinler, sakin sakin veda eder, sonra arkadaşlarıma sarılırım. Senin yerinde olsam nazikçe uğurlardım, kalp kırıklığı yetmez mi zaten? Sen ne yapardın böyle bir anda? 🫂
Cevap
7Cevap
Eve alır yapboz gibi parçalar şehrin farklı noktalarına dağıtırım
ayrılcaksa gelmesın zaten bosuna ne gelıp kendını gosterıyo
Yol kovmam da oturup etkinlik falan da yapmam
Evime almam evde yapılacak bir konuşma değil
Hayır niye kovayım çok canım
Dinlerim medenîce ayrılırım kavgaya gerek yok
aaa çok ayıp
Dışarda kovarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar