İş yerinde biri sürekli beni yok sayıp önümü kesiyor, neyin peşinde olabilir?

selam arkadaşlar iş yerinde biri var uzatmayacağım 8 aydır küstüm konuşmuyorum sevgilim değil Çay sırasındayız. önümde kız vardı ya da erkek bilmiyorum inanın sinirden onu bile hatırlamıyorum. sinirden. arkada kimse yok. Kızdan sonra ben varım. Benden sonra sıraya girse kendisi var. Kız tam çayını alırken tam o esnada ikimizin ortasına daldı. Durun dedi, ben alacağım dedi. Kız az kalsın çayı döküyordu. Ben felaket sinirlendim. herhalde sigara içecek dedim. O yüzden acele ediyor. Ondan sonra geçti masaya oturdu. Meğerse sigara falan içeceği yokmuş. Niye böyle bir şey yaptın? Niye kendini benim önüme attı da sıraya girmedi? Anlamıyorum. Bütün günüm sinirle geçti.
Kendi de benimle konuşmuyor mesafeliyiz modada arkasını döner oturur sizce derdi ne
İş yerinde biri sürekli beni yok sayıp önümü kesiyor, neyin peşinde olabilir?
Cevapla