selam arkadaşlar iş yerinde biri var uzatmayacağım 8 aydır küstüm konuşmuyorum sevgilim değil Çay sırasındayız. önümde kız vardı ya da erkek bilmiyorum inanın sinirden onu bile hatırlamıyorum. sinirden. arkada kimse yok. Kızdan sonra ben varım. Benden sonra sıraya girse kendisi var. Kız tam çayını alırken tam o esnada ikimizin ortasına daldı. Durun dedi, ben alacağım dedi. Kız az kalsın çayı döküyordu. Ben felaket sinirlendim. herhalde sigara içecek dedim. O yüzden acele ediyor. Ondan sonra geçti masaya oturdu. Meğerse sigara falan içeceği yokmuş. Niye böyle bir şey yaptın? Niye kendini benim önüme attı da sıraya girmedi? Anlamıyorum. Bütün günüm sinirle geçti.
Kendi de benimle konuşmuyor mesafeliyiz modada arkasını döner oturur sizce derdi ne
Kendi de benimle konuşmuyor mesafeliyiz modada arkasını döner oturur sizce derdi ne
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer