• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri
2 ay

Şu an telefon çalsa seni kimin aramasını en çok isterdin, aklına ilk kim geliyor?

Kurt_kurt34342000
Kurt_kurt34342000 Takip Et
Xper 6 Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Aklına ilk gelen kişiyi yaz
Güncellemeler
2 ay
Günaydın
Güncellemeler
2 ay
Güncelle
Şu an telefon çalsa seni kimin aramasını en çok isterdin, aklına ilk kim geliyor?
Cevapla
Telefon Soruları Arama Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    2 ay

    Onun

    2
    127 Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      O kim😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Adı batasıca

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Batsın diyelim ozaman😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Batsın

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Belki karşına acıkmaya cesareti yoktur suçu büyükmü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Ortada görünen bir suç yok aslında. Laf soktum ona o da sustu sessizliğe gömüldü

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Artık nasıl bir lafsa adamı hayattan sogutmuş😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Öyle soğutacak bir şey değildi aslında. Kendisine güvenmediğim için suçlayıcı laf atmış olabilirim 😀

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Güven kırılması kötü tabi belkisuçluluk duygusundan aramıyordur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Suçluluk duygusu varsa suçludur demek ki

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      bir şey diyeyimmi sen çok baskıcı gibisin dogrumu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Nerden anladın tam isabet 😀

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      İşte buyüzden erkekler biryerden sonra dayanamıyor kavga edersin hep erkek susar alttan alır ilişki bu evreye girdiğinde artık leylekler gibi göç vakti gelmiş oluyor birde evli degil sevgiliysen seni baglayan bir şey kalmamış oluyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Leylekler gibi göç edeceğine beni ikna edebilirdi açıklama yapabilirdi. Yani biraz üstüne gittim aslında ama bu kaçmasını haklı kılmaz 🙄

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Şimdi konuyu bilmediğim için tam cevap veremiyorum seni haklısın omu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Şimdi şöyle ki elimde kanıt olmamasına rağmen onu sadakatsizlikle suçladım. O da inkar etti ben biraz daha üsteleyince işim var diyerek sustu. Susuş o susuş. Ben de sustum haliyle şimdi konuşmuyoruz

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Demekki gerçekten yakalandığını düşünmüş o şüphe içerisinde eyer yapmasaydı seni ikna etmek için çabalardı demek oluyorki vazgeçilebilen biri olarak görmüş peki sen aradınmı yoksa aramasınımı bekliyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      İlk yok falan dedi ama sonra uğraşmak mı istemedi yoksa yakalandığını mı düşündüyse artık işim var diyerek sustu. Ben de aramadım yazmadım da, o da aynı şekilde

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Kaçgün oldu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      10 gün oldu 😒

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Peki nezamandan beri berabersiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      3 yıl 🫣

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Bayada varmış ilk ayrılıgınızmı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Yoo her ay rutin ayrılığımız 😀 defalarca ayrıldık barıştık ama bu durumdan çok sıkıldım

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Peki ilk arayan kim oluyor kavgadan sonra

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Hep o arar. Ben çok inadım bu konuda aramam da yazmam da. Öyle büyük kavgalarımız da olmuyor aslında böyle eften püften sebepler

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Sana bişi diyeyimmi ilişkiyi bitiren sensin artık bu erkekleri gezmekten vaz geçin bu gurur bu kibir nereye kadar adam artık yeter demiş neden hep ben özürdiliyorum neden ilk adımı ben atıyorum demiş benim Bi arkadaşım var aynı tarif ettiğin ilişki içerisinde peki sonuç ne biliyormusun

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Bir birinden nefret soguma tiksinme hepsi başlıyor senin durumda aynı böyle maalesef erkekler herşeye evet dedikleri için ilişkinin sonu hüsran oluyor maalesef

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Senin ilişkinin sonuda maalesef husran çunku aşkı bitirmişsiniz sevginin kırıntılarını yiyorsunuz geriye kalan boş bir ekmek poşeti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Muhabbeti bitiren oydu ama neden ben yazayım. İşim var diyip ölüm sessizliğine girmese sorun olmayacaktı. O tiksinme soğuma durumu bende de olmaya başladı şu an öfkeden geçici bir durum mu bilmiyorum ama zaman zaman bende de oluyor

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Unutma her kavganın sonucunda insandan eksilenler oluyor bu zamanla farkediliyor evliliklerin geneli buyuzden bitiyor ilişkilerde sevgi saygı azala azala hiçbir şey kalmıyor bir bakmışsın sana naber dese sen kendine küfür edilmiş gibi hissedersin

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Şimdi o arasa barışsanız onun veya senin kafanda şu olacak acaba yine kavga edermiyiz bu kavgalar niye bitmiyor artık kavga etmemek için barışmaya yanaşmaya biliniyor korkudan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Çok haklısın doğru söylüyorsun. Barışırken aynen öyle oluyor bende. Ne zaman yine ayrılıcaz acaba diyerek hevessiz bir barışma oluyor bende. Hiç güvenim kalmadı bu yüzden. Her ayrılıkta gerçekten dediğin gibi bir şeyler eksiliyor bende. Onu bilmiyorum zaten o kendi aleminde. Böyle susup gidiyor kafasına esince dönüyor

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      İşte bende bundan bahsediyorum agaç kırılmış meyve vermesini bekliyorsunuz o gaç meyve vermez artık yeni bir fidan dikme zamanı gelmiş

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Gönül isterdi şöyle yap böyle yap aranız düzelir demeyi ama gerçekler böyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Benim de meyve vereceğine inancım kalmadı zaten de neden tamamen bitmiyor bilmiyorum. Aslında ortada ayrılmayı gerektiren büyük sebepler de yok. Bu araya giren ayrılıklar susmalar soğutuyor beni. Gerçi inancım kalmadığı için daha da yürümez bu ilişki

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Bitmemesi in sebebi yaşanmışlıklar fakat biryerden sonra yerini nefret alıyor ve bu nefret her kavgada dahada çogalıyor bu senin içinde karşıdaki kişi içinde böyle olan boşa geçen günlere oluyor yaşınız kaç bilmiyorum ama inanki ben günlere yetişemiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      O kadar doğru ki. Daha 3 - 5 gün önce fotoğraflarını görmeye bile tahammülüm kalmadı midemi bulandırıyor diyerek fotolarını sildim 🫣 belki sustuğu için kızgınlıkla öyle hissettim bilmiyorum ama öyle bir tiksinme geldi. Hayır yani suçladıysam açıkla kanıtla kendini dimi. 10 gündür niye susuyorsun. Ya da açıkça bitti bu ilişki de. Belirsizlikte kalıyor böyle

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Kızgınlık o an için geçerli 10 gün geçmiş hala bu düşünceler varsa bu yaşanılmışlıgın sonucu Ozaman belirsizliği netleştirme lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Fotoğrafına tahammülsüzlük olayı şimdi yok o an vardı. Gerçi şimdi fotosu da yok da :)) bilmiyorum ya ben ilk adımı zaten atmam onun da atacağı yok galiba. Engellesem mi

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Şimdi ilk adımı atmayacagın belli ozaman onu heryerden engelleyeceksin onun sana ulaşmasına izin verme illaki sana bir şekilde ulaşacaktır ama 10 gün sonra ama 1 aysonra tekrar barışacaksın sonra yine kavga

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Ama yinede dene dönerse senindir dönmesse elin😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Öyle de onu tamamen kaybetmiş olacağım bunu da göze alamıyorum

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Neyse senin acı çekme sürecin devam ediyor yapacak bişi yok bekleyeceksin sana yazarsa haber ver

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Bende bu kafa varken daha çok çekerim 😒 ama belli de olmaz bir anlık öfkeyle engellerim de bir iki gün daha yazmazsa

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Kılsız başın derdini kalp çekermiş😁sen biraz daha bekle yazmasa engelle engellediğini farkederse belki yazar

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Veya onu test edeceksin hayatına birini alıyorum almıyormu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Başım da kıl dolu halbuki ama 😀 engelleyince yazsa nolcak ben görmiicem bu defa. Senin de başını çok şişirdim kusura bakma 🫣

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Akılsız başın diyecektim kılsız başın yaznışım😁😁😁😁

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Engellerse seni başka numaradan veya başka hesaptan ulaşır ulaşmak isteyen hertürlü ulaşır. Başımın havası inmişti iyi oldu biraz şişti sabaha kadar dolar😁😁😁😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Ulaşmak isterse bir yolunu bulur dimi ben de bu sayede anlarım değer verip vermediğini. Aslında engellersem tamamen biter diye korktuğumdan engellemiyodum ama mantıklı geldi

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Seven isteyen hertürlü ulaşır heleki erkek kısmı önünde hiçbir şey duramaz ulaşır yeteri istesin sen bu korkuyu yenmen lazım bişi soracam

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Kaç yaşındasın ve o kişi kaç yaşında

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      30-37 yaşlarımız kemale ermiş 🫣😒 ama akıl yerlerde

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Sen 30 sun senin akıl hala yukarıda😁

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Zaten bu aşk meşk işine akıl erseydi bu işler buralara gelmezdi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Aşk başa gelince akıl baştan gider demişler :)) ben zaten bu aşk işlerinden uzak duruyordum, kendisi girdi hayatıma beni ikna etti bin türlü çaba gösterdi kabul edeyim diye. Şimdi buldu da bunuyor

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      İstemediğin ot burnunun dibinde bitermiş nediyelim göreceğini görmüşsün çekeceğini çekeceksin😁 peki nerede yaşıyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Ne bitmeyen çilem varmış çek çek bitmiyor 🫩 hep ben anlattım aşk hakkında çok bilgilisin var mı senin hayatında biri

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Allah çektirmesin

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Sana özelden yazamıyorum galiba

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Yaş bu olunca bireyler oluyor tabi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Amin cümlemize inşallah. Buna da şükür diyelim beterin beteri vardır

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Öyle tabi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Sendeki bireyler şanslıdır en azından net davranıyorsundur. Bu zat gibi iki laf duyunca sessizce kaçmazsın

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Sana bişi diyeyimmi o bireylerin yüzünden çok çektim ve çeke çeke bilgeleştim😁

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Ben takdigi buldum herşeye evet diyorum 😁😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Tek iyi yönleri bu zaten çektire çektire olgunlaştırıyorlar bizi

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Maalesef öyle oluyor

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Bişi soracam evlimisin yoksa evlenip boşandınmı özel degilse söylemeyebilirsin

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Uyudun galiba

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      selam nasılsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Selam uyumuştum. İyiyim sen nasılsın. Evli olsam neden sevgilim olsun :)) evli değilim hiç de evlenmedim. Bu şahısla evlilik düşüncemiz vardı güya ama yalanmış

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Bende iyiyim teşekkür ederim biliyorsun burada kimin ne olduğu belli degil sordum sadece neyse birgün olur yaşın genç😊

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Birde seni mesajların arasında bulmak zor oluyor takip edermisin beni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Nere genç 40a merdiven dayadım. 3 yılı boşu boşuna kaybettim zaten

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Anlaşıldı sana görücü usuluyle evlendirmek lazım😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Sevmeden evlenmem

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Sevdinde neoldu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      O da doğru ya en büyük zararı sevdiğimizden gördük. Ama sevmeden de evlenilmez ki

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Ne demişler ya sevdiğini alacaksın ya da aldığını seveceksin sana ikinci şık kaldı😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Hiç evlenmemek de bir seçenek 😀

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Nereye kadar insan başını koyacak bir diz bir omuz ister

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Ben de isterdim de sevmediğim adamın dizine başımı falan koymam ben 🫩

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Desene bekerlıga devam

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Peki hangi şehirde yaşıyordun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      O kadar açık vermiiim şimdi. Senin burcun ne

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Aslan senin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Akrep

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Aslanla akrep anlaşabiliyormu

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Ben pek anlamam burçtan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Bilmem pek aslan insanı tanımadım ama bir aslana göre fazla sakin şefkatli bir mizacın var gibi

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Teşekkür ederim biraz inadım vardır😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Benimki kadar olamaz 😀

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      O kesin gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Bendeki inat ve gurur çok fena düşman başına

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Peki nerelisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Onu söyleyemiyoruz maalesef sen nerelisin

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Sende tam ajan çıktın hakkında bilgi alamıyorum😁

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Ben ist yaşıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Bilgi versem gizli olmamın ne anlamı olur :)) ben ist. de değilim uzaktayım

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Çok büyük bilgi verdin tüm gizliligin ifşa oldu İstanbula degilmişsin😁😁😁 artık seni bulmak çok kolay😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      En azından nerede olmadığımı biliyorsun 😀

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      😁 Evet

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Uyudunmu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Uyumuşum

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Sen niye bukadarda uykucusun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Uyku saati gelince uyuyorum napim sabahlayayım mı 😀

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Gece kaçta yatıyorsun birde gelişme var mı seninkinden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Değişiyor normalde 12yi öteye geçmez. Haber yok unuttu beni galiba kimbilir kimi buldu

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Çıkmayan candan ümit kesilmez * bunda ümit yok gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Bizden çıktı artık

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Hayırlısı olsun iş güç ne alemde peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Uğraşıyoruz işte hayat devam ediyor. Sende nasıl

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Bende özel sektörde çalışıyorum ugraşıyuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Ne işle meşgulsün özel değilse

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Şeflik yapıyorum bir sitede sen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Web tasarım

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Günaydın nasılsın ismini bilmediğim arkadaşım😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      İyi diyelim iyi olalım sen nasılsın

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Bende iyiyim çalışıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Kolay gelsin :)

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Teşekkür ederim bugün bir işin gücün var mı nayapacaksın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Alışverişe çıkmayı düşünüyorum güzel şeyler görürsem alırım yoksa bakıp dönerim

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Birtane çiçek desenli bileklik al baharın gelişini simgelesin bileginde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      Benim gönlüme kış gelmiş koluma bahar gelse ne 😀

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Her kışın sonu bahardır senede birgün çiçekler açar önemli olan tohum ekmek😉

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
2 ay
  • Ayy aklıma ilk sevgilim geliyor tabii ki, o tatlı sesini duyup günümü şenlendirmek isterdim en çok! 😍❤️ Telefonu açar açmaz sarılmalar, öpücükler havada uçuşurdu. Senin aklına kim geliyor hemen, kim o özel kişi? Anlat bakalım! 💕📱

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4

Cevap

5

Cevap

  • morsaclihuriyeee
    morsaclihuriyeee Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Aklıma kimse gelmiyor

    1
    1 Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Bukadarmı çevrende yanlıssın bari babam deseydin😔

      Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Gökhan

    1
    1 Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Gökhan çabuk ara bıkızı😁

      Yorumla
  • cocolanndın
    cocolanndın Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    2 ay

    Hiç tanımadığım birisinin

    1
    1 Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Kusura bakma arayamam😁

      Yorumla
  • gizliiQwe
    gizliiQwe Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 669 cevap paylaştı.

    boş ver be olmaz zaten

    0
    2 Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Umut yok diyorsun

      Yorumla
    • gizliiQwe
      gizliiQwe
      2 ay

      yess daha iyi olmaması

      Yorumla
  • Korıdorlar
    Korıdorlar Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Rahmetli annem

    0
    0 Yorumla
  • senisensizyasamakzor
    senisensizyasamakzor Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 694 cevap paylaştı.

    istemez kimseyi

    1
    0 Yorumla
  • sınırsız11
    sınırsız11 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Çalmasın en iyisi :D

    1
    0 Yorumla
  • hayatbosm
    hayatbosm Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    2 ay

    Telim yok

    0
    5 Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Neden

      Yorumla
    • hayatbosm
      hayatbosm
      2 ay

      Param yok

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Çalış senı de olsun

      Yorumla
    • hayatbosm
      hayatbosm
      2 ay

      Çalışacam zaten sorularıma göz at anlarsın

      Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      Atalım bakim

      Yorumla
  • Efepeker
    Efepeker Takip Et
    Xper 7 Yaş: 19 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 342 cevap paylaştı.

    Adriana Lima

    0
    1 Yorumla
    • Kurt_kurt34342000
      Kurt_kurt34342000
      2 ay

      İşte bu işte cevap😁😁😁

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Şu an telefon çalsa seni kimin aramasını en çok isterdin, aklına ilk kim geliyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

şu an telefonla en çok kimi aramak istersiniz? 17 cevap verildi
Başınıza bir şey gelse ilk kimi ararsınız? 65 cevap verildi
Bir gün başınıza bir şey gelse ilk kimi ararsınız? 14 cevap verildi
Şu an sizi kimin aramasını isterdiniz? 9 cevap verildi
Başınız sıkışırsa ilk kimi ararsınız? 8 cevap verildi
Şu an telefonunuz çalsa kimin aramasını isterdiniz? 45 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özel günleri sever misiniz sizin için önemli midir?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Yaz akşamı dondurma ritüelin var mı?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Gece gece nasıl içecek tüketirsiniz?
  • Siz de insanlardan hemen nefret eder misiniz yoksa size de bu duygu abartı mı geliyor?
  • İki kalp gerçekten kilometrelerce mesafe varken birbirine sadık kalabilir mi?
  • İnsan ne zaman vazgeçmiş sayılır; pes ettiğinde mi, yoksa artık kendine daha fazla zarar verdiğini anladığında mı?
  • Benim gibi aşure süslemeye kafayı takan var mı, siz aşureyi nasıl seviyorsunuz?
  • Çok uçlarda olmayan muhafazakar erkek ve seküler kız ilişkisi olur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨