Nişan atmak üzereyim, aile baskısı ve ayrılık acısıyla bu süreci nasıl atlatabilirim?

Merhabalar, maalesef çok ağır bir süreçten geçiyorum ve canım çok yanıyor. Nişan atmak üzereyim hem ailesi bana değer vermediği için hem kendisi sorumsuz biri olduğu için. Aslında iyi bir insan ama çok dengesiz bir yapısı var, yani bazen bana karşı çok iyiyken bazen sanki dünyanın en kötü insanıymışım gibi davrandı bana ve problemlerimizi çözmekten hep kaçan bir tip. Ayrıca annesinin oyunlarını da asla görmüyor, kısacası anneci. Çok zoruma gidiyor ama ailem bırakmamı istiyor ve ben de bana yapılan saygısızlıkları kendime yediremiyorum ama onun bir başkasıyla olabileceği ihtimali de yani sonrasını düşündükçe canım çok acıyor. Nasıl atlatabilirim bu süreci? En iyi yönü sadık olmasıydı ve sanki bu devirde aldatmayanı bulmak çok zor…

Nişan atmak üzereyim, aile baskısı ve ayrılık acısıyla bu süreci nasıl atlatabilirim?
Cevapla