Merhabalar, maalesef çok ağır bir süreçten geçiyorum ve canım çok yanıyor. Nişan atmak üzereyim hem ailesi bana değer vermediği için hem kendisi sorumsuz biri olduğu için. Aslında iyi bir insan ama çok dengesiz bir yapısı var, yani bazen bana karşı çok iyiyken bazen sanki dünyanın en kötü insanıymışım gibi davrandı bana ve problemlerimizi çözmekten hep kaçan bir tip. Ayrıca annesinin oyunlarını da asla görmüyor, kısacası anneci. Çok zoruma gidiyor ama ailem bırakmamı istiyor ve ben de bana yapılan saygısızlıkları kendime yediremiyorum ama onun bir başkasıyla olabileceği ihtimali de yani sonrasını düşündükçe canım çok acıyor. Nasıl atlatabilirim bu süreci? En iyi yönü sadık olmasıydı ve sanki bu devirde aldatmayanı bulmak çok zor…
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer