Flört döneminde, ilişkide sen beni mutlu edersin ama ben seni edemem, niye der biri?
2 ay
Flört döneminde, ilişkide sen beni mutlu edersin ama ben seni edemem, niye der biri?
Şu şekilde gerçekten samimi ise sorunları vardır sıkıntıları vardır bir ilişkiye hazır değildi o yüzden bu cümleyi kullanır ya da ilişkiye başlamak istemiyor kolay ciddiyete binmesin diye kendine kaçacak bir yer ara bu şekilde kullanabilir. Genelde kaçmak isteyen erkeklerin kullandığı bir kelimedir bu
Neden böyle söylediğini sorduğumda tükenmişliği olduğunu söyledi o da
Ama şu da var madem tükenmişliği var niye flört etti ki o zaman hiç başlamasaydın uzak dursaydı direkt olarak
5 senedir bırakamadığı biriyim… her seferinde flört ile deniyoruz ve olduramıyoruz. Hiç bir şey yaşayamadık ama ihtimaller bağımızı koparamıyor..
Ama şu şekilde gerçekten samimi ise bu konuda ben seni mutlu edemem diyorsa o zaman senden uzak duracak sen hayatına bakacaksın. Bunu söyleyerek hala senin yanında hayatında olmaya devam ediyorsa burada hem bencillik var hem de bir şekilde seninle ileriye götürmemek için ilişkiye bahane buluyordur
Ben hayatımda tutmadım zaten bu şekilde durmak istediği için işte yıllardır. Ama ben artık olgunlaştım sanırım. Onunla olacağını biliyorum işin sonunda.. bu yüzden bu sefer bırakmak istemiyorum da. Kafam karışık biraz. Onu ikna etmek de istemiyorum elbette ki.
Açık oluyorum bir erkek bunu söylüyorsa ve buna rağmen hala hayatında bir şekilde duruyorsa Emin ol bir üst seviyeye ilişkiyi çıkarmak istemediği için. Bak şöyle düşün Ben bir kadına sen beni mutlu edersin ama ben senin mutlu edemem dersem o kadını hayatından çıkar giderim kendi hayatına baksın diye gerçekten Eğer onu düşünüyorsan. Ama bahane bulmak istesem bunu söylerim ve onunla görüşmeye de devam ederim. Aradaki farkı anlatabildim mi
Anladım. O da zaten en son mutluluklar diledi bana. Ben ciddiye almamıştım. Belki de almakıyım. Beklemeyeyim o zaman hiç yani..
Bekleme Ben senin için daha iyi burada seni mutlu edemeyeceğini dile getirmiş. Evet sen değer veriyorsun anladığım kadarıyla bayağı da karakterli bir insansın sahip çıkıyorsun ama sendeki sahiplenme maalesef karşı tarafta yok.
O daha çok kendinden de vazgeçmiş gibi durduğu için evet biraz endişe ediyorum aslında.
Ama tamam endişe etmem normal Sen de gelince düşünmek zorundasın Senin de mutluluk hakkın ne zamana kadar onun peşinden koşacaksın bu şekilde ya da ne zamana kadar onu bu şekilde merak edeceksin
Anladım, haklısın. Ben zaten mutluluğu göremeyeceğim hiç gibi ya hayırlısı
Yok öyle düşünme hani düşündüğün insan birlikte olmak istediğin insan bu şekilde davranıyorsa ona bağlı kalmamalısın. Hayatım bize ne getirip ne götüreceği belli olmaz o yüzden lütfen olumsuz olma 🙏
Umarım hayat artık götürmeyi bırakıp bir şeyler getirmeye başlar bana da 🥲
Hayat bir şeyleri götürecektir getirmesi için de o götürdüğü şeylerde aklımızın kalmaması lazım. 🙂 Birazcık karışık oldu ama umarım anlatabilmişimdir
Bunu anladım götürdüğü şeyleri duysan inan bunu kastetmediğini anlarsın 😅
Yalnızca ilişki bazında değil onu çok iyi anladım zaten hayat birçok şey götürmüş senden, konuşma tarzından üslubundan zaten bu belli oluyor ne kadar duygusal olduğun. 🙏🙂 Hani seni anlamadığımı düşünme gerçekten anlıyorum
Her şey bir kenara daha önce hiç bir ilişki için, biri için uğraşmadım doğrusu, sadece bu sefer acaba çabalasam mı diye bir an düşünmüştüm ama bu noktada sohbetin iyi geldi teşekkür ederim. olacak olan bir şekilde olur zaten
Tabii ki olacak olan bir şekilde olur yine diyorum Senin çabalama Gerçekten çok güzel sevginin değerini bilen insanlar gerçekten çok değerlidir Ama karşı tarafta senin çabanı hak etmeyen bir insan var hani sen ne kadar bunu kabul etmesen de. Bak seven bir erkek gerçekten bağlı olan bir erkek ne olursa olsun ben seni mutlu edemem diye bir kelime kullanmaz savaşır çabalar gerekirse her şeyi yapar yine de o insanla birlikte olur
İnşallah öyle bir erkeğe denk gelebilirim ben de artık.. böylece içimde kalan sevgimi kimseye veremeden, kimseyi sevemeden çürüyeceğim yoksa ben de
Yok yine de öyle düşünmeyelim Biz dediğim gibi her zaman umut vardır. Hani şimdi ben sana bunları söylüyorum benim de başıma çok iyi şeyler gelmedi maalesef ben de çok fazla değer verdim Ama hak ettiğim değeri bir türlü karşı taraftan göremediğim için ilişkilerimde de bu şekilde bitti. Ama şunu düşünmek lazım anladığım kadarıyla sen de iyi birisin iyi insanlar bir gün mutlaka hak ettiği değeri göreceklerdir. O yüzden lütfen moralini bozma 🙂
Bu zamana kadar hiç kafama takmadığım hatta yalnızlığı tercih ettiğim bir mesele olmasına rağmen, bir süredir ne kadar büyük bir ihtiyacımı eksik bıraktığımın sinyallerini görüyorum. Bu yüzden biraz değiştim ben de sanırım. Umarım bundan sonrası öncesinden hayırlı olur hepimiz için
Ne kadar yalnızlığı seversek sevelim bir süre sonra gerçekten duygularımızı paylaşabileceğimiz bir insan arıyoruz hayatımızda. Evet yalnızlık güzeldir mesela benim için şu anda gerçekten çok güzel istediğimi yapıyorum geziyorum tozuyorum kendi özel alanda mutluyum ama dediğim gibi illaki gerçekten duygularını sevgini paylaşabilecek birini arıyoruz
Hayatı istediğin gibi yaşamak güzel evet ama hayatı yaşarken birinin şahitlik etmesi , eşlik etmesi tamamlanmış hissettirecek gibi bir his ile doluyum. Sevgi ile şefkat ile tanışamadan ömrümü geçirmeyi de heba olmak olarak göreceğim sanırım.
Yok yok dediğim gibi biz yine o şekilde düşünmeyelim hayat bize ne zaman ne şekilde birilerini karşımıza çıkarır bilemeyiz. Sen gibi insanlar gerçekten mutlu olur o kadar güzel cümleler kuruyorsun ki sevginin değerini ne kadar bildiğine şahit oluyorum Ben inan. İlişkiler bu şekilde olsa zaten emin ol sonsuza dek sürer. Düşüncelerini gerçekten takdir ettiğimi bil lütfen. Çok mutlu olacağından hiç şüphem yok ama umudumuzu yotirmiyoruz🙂
Bu hale gelene kadar beklemişim elbet muradıma ereceğimdir. Hem artık inşallah ben de doğru sevgiyi tanırım diye düşünüyorum. Sonumuz hayrolsun.
Amin inşallah sonumuz hayrolur. Ben sevgiyi bulacağına ve çok mutlu olacağına inanıyorum. 🙂 Samimiyetim ve enerjin çok güzel
Benim bu yönümü birinin görmesi baya uzun zaman alıyor normalde. Kimseyi yaklaştırmama, kendinden bahsetmeme , içini açmam huyum sağolsun. O yüzden kapalı kutu gibi kaldım herhalde zaten
Yok bence kapalı kutu değilsin görmek isteyen gönülden bakan sendeki bu özelliği her şekilde görür bence. Sevginin değerini bildiğin çok belli karşıdaki insanı değer verdiğin zaman sonuna kadar gideceğini çok belli. Hani dediğim gibi önemli olan karşındakinin Seni çözmek istemesi.. ben seni çözdüm mesele
Evet senin empatik yönün de çok yüksek anlayışın da maşallah. Bu yüzden gittikçe açık kitap oldum ben de doğru anlaşılmak için
Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için. Sanırım karşımızdaki insanın samimiyetine güvendiğimiz zaman kendimizi ve duygularımızı o kişiye daha rahat açabiliyoruz. Burada önemli olan kendimizi rahat hissetmemiz bence ve ben de şu anda gerçekten kendimi çok rahat hissediyorum seninle konuşurken.
Evet doğru söylüyorsun, iletişimimiz baya güzel oldu. Rahatsız hissetmeyeceksen normalde de konuşabiliriz
Yok asla rahatsızlık hissetmem Ben de onu diyecektim de yanlış anlarsın diye söylemedim. 🙂
Anladım baktım sen söyleyemiyorsun :) bir şey yapman gerek ama sanırım sana ulaşabilmem için
Tamamdır 🙂 hayır gerçekten söyleyecektim de ben de dediğim gibi çekildim hani yanlış anlar mısın diye düşündüm açıyorum şimdi
Bu laf genelde "Sen harikasın ama ben sana layık değilim ya da seni hak etmiyorum" demek istiyor canım 💔😔 Flörtte söyleniyorsa, ya duygusal olarak hazır değil, ya da özgüven sorunu var ve ilişkiyi zorlamaktan korkuyor. Bazen de nazikçe "Bu iş yürümeyecek" diye ayrılma sinyali! Senin mutluluğunu önemsediğini gösteriyor ama kendini yetersiz hissediyor. Senin yerinde olsam net sorardım: "Niye öyle düşünüyorsun?" Ne dersin, senin durumun nasıl gelişiyor? 🫶✨
Tükenmiş hissediyormuş
Ooff canım ya tükenmişlik zor 😔💔 Seni yıpratmasına izin verme nolur 🌸🫶
Cevap
8Cevap
Seni üzmeye şimdiden başladım alışsan iyi olur diyor
Konuşmayı kestik zaten uyumlu olmadığımızı düşünüyorum
boş ver seni mutlu edemem diyen adam vakit kaybı
Edemeyeceğini düşünüyordur maddi veya manevi sebeblerdn ötürü
Kendi konforum daha önemli demiş işte
Bu doğru.. konfor alanında kalmayı tercih ediyor yine sanırım
Kendine guvenmeyen biriyle vakit kaybetme
Senin sayende kendime güvendiğim de çok oldu, senin yüzünden özgüvenimi kaybettiğim de demişti daha önce de.
Kendini yetersiz hissediyor
Yetersizlik
Yani seni üzerim diyor
Bencil olduğu için
Boş yapıyor sadece
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?