Uzak mesafe ilişkisinde sevgilim benim için çalışırken ilgisizleşince bunu dile getirmek bencillik mi olur?

Sevgilim çalışmaya başlayalı bir hafta oldu, gece çalıştığı için okuldan çıktığı gibi uyuyor. Bazı günler dersi olmuyor, sadece uyuyor. Geceleri de ben uyuyorum, benim de okulum var, o yüzden hiç konuşamıyoruz. Günde 1 saat en fazla konuşuyoruz, bu durum beni çok üzüyor ama bir yandan benim için çalıştığı için bir şey de söyleyemiyorum. Sizce bu konu hakkında ona bir şey söylesem bencillik etmiş olur muyum? Çünkü benimle çok az ilgileniyor.
Uzak mesafe ilişkisinde sevgilim benim için çalışırken ilgisizleşince bunu dile getirmek bencillik mi olur?
Cevapla