Uzak mesafe İlişkimde yaşadığım yoğun eksiklik ilgisizlik konusunda ne yapmalıyım?

Üç yıllık bir ilişkim var fakat 2 yılı uzak mesafe geçti. Farklı ülkelerdeyiz onu çok özlüyorum 2-3 aya gelicek fakat ben ilişki içersinde bazı şeylere dayanamıyorum sürekli ayrılma fikri aklıma giriyor ama o hep beni yanında tutuyor. Onun ilk ilişkisi benim daha önce bir heteroseksüel kıza aşık olmuş karşılık alamamış kendini bir yıılda toprlayabilmiş. Onu unuttuğuna çok eminim çünkü uzun yıllar geçti ama o kız ona mesaj atmadığında on dakika bile olsa delirdiğini söylemişti Sorum şu ki; işiyle okadar meşgul ki bana nerdeyse hiç vakit ayırmıyor aktif bişekilde sohbet etmiyoruz hep zorla konuşuyor gibi. Söylediğimde de iş yüzünden olduğunu işinin onu mahfettiğini söylüyor psikolojik olarak. Online kendi işi var ve iki üç telefondan insanlar gece gündüz sürekli onu arıyorlar iş saati belli değil. Telefonla konuştuğumuzda bile sürekli başka telefondan bir müşterisiyle konuşuyor benim için sorun değil yeterki kısıtlı da olsa bana ayıracağı aktif olarak konuşacağı bir zaman dilimi olmasını istememe rağmen o bile olmuyor. Mesajlarıma kısa cevap veriyor çoğunu doğru düzgün okumuyor telefonla konuşurken de aynı şekilde bişry anlattığımda gülüp geçiyor konu konuyu açmıyor yani anlicağınız. Daha sonra da aramalarına cevap vermeyi kestim busefer sen açmıyorsun ki diyor ben ona robot gibi olduğunu söyleyince. Sürekli ilgi isteyen biri değilim. Yemek bile yemediğini söylüyor normalde böyle şeylerin bahane olduğunu düşünürüm ama konuşurken diğer telefonundan aramaları duyuyorum gözümle şahit oldum. Fakat sorun işinin yoğunlu değil bana ayırdığı çok az vakit de değil. O ayırdığı çok az vakitte robot gibi konuşması kısa kesmesi isteksiz hissettirmesi. Bunu defalarca ona söyledim hatta en son ayrılmak istediğimi söyledim seni kaybedemem vs dedi sanki beni sevdiği için değil de benim onu sevdiğim için birlikte gibi. Mnceki aşık olduğu kıza böyle değildi bunu dile getirmedim fakat beni sevdiğini hissetmediğimi sürekli dile getirdim Bunu da söylediğimde kızmaya başladı ne diye tutayım ozaman seni hayatımda ne vakit geçiriyoruz ne yüzünü görüyorum neden tutayım bana burada kız mı yok vs dedi. Seni çok sevdiğim için tutuyorum dedi Bir kere bile ağladığını görmedim 2 yıldır ayrıyız ağlasın demiyorum ama üzülen insan bi duygu belirtis gösterir. Kısaca ilişkim sabahları günaydın sevgilim geceleri iyi geceler sevgilim ve gün içersinde işini anlatmasından benim hayatımla alakalı önemli veya önemsiz hiçbişey dinlememesinden ibaret. Sizce ne yapmalıyım

Uzak mesafe İlişkimde yaşadığım yoğun eksiklik ilgisizlik konusunda ne yapmalıyım?
Cevapla