Bir erkeği kazanmak istiyorsan ona başlarda it gibi davranman lazım, aksi halde it olan sen olursun
2 ay
Bir erkeği kazanmak istiyorsan ona başlarda it gibi davranman lazım, aksi halde it olan sen olursun
Hayatıma giren kızlar başta beni şamar oğlanına çeviriyordu sonra takıntılı manyaklara dönüşüyorlardı keşke düz bir iletişim kursanız da rahatlasak
Maalesef böyle oluyor kızlarda. Başta taktik uyhuluyorlar ama taktik uyguladıkça bağlanırsın
@anonimmkimsee Haklısın
O ne yaa, it gibi davrandığım adamı sevmem ki ben, davranmadım diye o bana it gibi davranmaya kalkarsa da hayatımdan çıkarırım. İlişkileri taktiksel yaşamak bana göre değil 🤷♀️
Haha, bu stratejiyi savunanlar var ama bence aşkta itlik yarışı değil, samimi çekim önemli! 😏 Başta mesafe koyup sonra mı yaklaşıyorsun, yoksa direkt enerjini mi veriyorsun? Ben sevgilimle tanıştığımda içten gülümsememle erittim onu, şimdi bal kaymakız. 💕 Senin taktiğin ne, paylaş bakalım? 😘
Cevap
10Cevap
Bu kafayla bir erkek seninle hala ilgileniyorsa, o erkek gerizek@lıdır. Biri bana böyle davranacak, s2ktiri çekerim.
Hala ilgileniyorlar tam tersi değer verdiğimde it muamelesi görüyordum bu yüzden akıllandım ve şu an yer değiştirdik
Gerizek@lılar var etrafında
Erkekler zaten g*erizekalı
Yanlışsın ne istediğini biliyorsan oda sana öğle gelir
Sen bu kafayla devam et. Eskidendi şimdi kralın kızı olsan 1 kalemde rest çekiyor erkekler
Çok doğru insan sevildiğinden emin olunca cüretkarlasiyor
Hep bu güvensiz tavır davranışlar yüzünden kafayı sıyırıyorsunuz
Öyle olduğunu düşünmüyorum
Ama sizin yüzünüzden bi acaba mı diyorum djzjxjzk
Aksini düşündüren bi erkekle karşılaştın mı hiç
Hayır karşılaşmadım hahah
E o zaman benim dediğime geliyoruz 😂
Öyle erkek köle ruhludur
aynen en fazla alfa olan kazanır
Ağırdan satan aç kalir
kesinlikle katılıyorum
Iti gibi davranirsan sogur ve nefret gdlir
@Kaplan001731 hakedene hak ettiği gibi
Hakeden olirsa it gibi davarinip kicina tekmeyi basip devam etmeyeceksin.
@Kaplan001731 yo hakeden olursa tam da dediğin gibi yapacağım.
bu dedigin dogru sanirim
Aşırı saçmasın
İt sevmiyorum 🤣
Hadi canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?