Sevgilim sürekli fiziksel görünüşümle dalga geçip bedenimi eleştiriyorsa ne yapmalıyım?

Arkadaşlar boyum 170, bence uzun bile denemez, orta boyluyum, kilom da 62, tamam biraz kiloluyum ama hani sağlığım gayet yerinde, beni zorlayan bir kilo değil. Ben kendimi böyle güzel buluyordum, bacaklarım üst vücuduma göre kalın kalıyor. Bana sürekli işte çok uzunsun, yanında çok kısa hissediyorum, senin bir bacağın benim 2 bacağım falan diyor. Sürekli göğüslerime bakıp işte çok dikkat çekiyor küçülttüremez misin bunları, yok bilmem ne deyip duruyor. Gıdın çıkıyor alttan bakınca diyor, bir tane sivilcem çıksın hemen mana buluyor, ne yedin de sivilce çıkarttın diyor. Yemek yiyoruz, yediğimizde gelip göbeğimi gösteriyor, elliyor, şişti yine diyor. Saçım uzundu, kestirdim omuzlarımda, bana şimdi vücudun daha da ortaya çıktı, yakışmadı ben sana yaptırma demiştim diyor. Saçımı sarıya boyattırmak istediğimi söylemiştim, daha yaşlı duruyorsun diyor. Ben kendimi çok güzel bulan birisiydim, artık aynaya bakmaya bile çekiniyorum, her baktığımda kötü hissediyorum. Yemek bile yiyemiyorum, yiyince suçluluk duyuyorum, sanki yemek yemeye hakkım yokmuş gibi geliyor. Onunla bunu hiç açık açık konuşamadım, bilmiyorum neden. Birkaç kez ayrılık konusu açtım, bensiz yapamıyormuş, yok bilmem ne demeye başlıyor. Eğer böyleyse niye bana böyle davranıyor diye sorguluyorum.
Sevgilim sürekli fiziksel görünüşümle dalga geçip bedenimi eleştiriyorsa ne yapmalıyım?
Cevapla