Konuştuğum çocuğa sohbeti sıkıcı deyince küstü mü, bu yüzden mi benimle konuşmuyor?

Benim konuştuğum bir çocuk vardı da. Yani bayağı yakındık, sadece ilişkimize isim koymamıştık henüz. Ama özgüveni eksik sanırım. Bir gün sohbetim sıkıcı gibisinden bir şeyler söyledi. Ben de ikimizin ortak tanıdığı bir erkek arkadaşımızdan bahsettim. Bak onun sohbeti çok güzel, sarıyor, keşke o daha fazla yanımızda olsa ve konuşsak, sevgilisi çok şanslı filan gibisinden bir şeyler söyledim. Ama ona romantik bir şeyler hissetmiyorum mesela. Demek ki her sohbeti güzel erkeğe romantik his beslemek zorunda değilim dedim. Sonra o da git o zaman onunla konuş gibisinden bir şey söyledi. Sonra ama ben seni ondan daha fazla seviyorum filan dedim. Yani senin sohbetin sıkıcı olabilir ama seninle olmayı ve konuşmayı daha çok seviyorum. Demek ki seni gerçekten seviyorum ondan dedim. Ama bu muhabbet aramızda geçtikten sonra aramıza soğukluk girdi. Mesela ona ertesi gün mesaj attım. Az bir şey konuştu. Sonra da bir daha mesajıma cevap vermedi. Acaba küstü mü
Konuştuğum çocuğa sohbeti sıkıcı deyince küstü mü, bu yüzden mi benimle konuşmuyor?
Cevapla