Benim konuştuğum bir çocuk vardı da. Yani bayağı yakındık, sadece ilişkimize isim koymamıştık henüz. Ama özgüveni eksik sanırım. Bir gün sohbetim sıkıcı gibisinden bir şeyler söyledi. Ben de ikimizin ortak tanıdığı bir erkek arkadaşımızdan bahsettim. Bak onun sohbeti çok güzel, sarıyor, keşke o daha fazla yanımızda olsa ve konuşsak, sevgilisi çok şanslı filan gibisinden bir şeyler söyledim. Ama ona romantik bir şeyler hissetmiyorum mesela. Demek ki her sohbeti güzel erkeğe romantik his beslemek zorunda değilim dedim. Sonra o da git o zaman onunla konuş gibisinden bir şey söyledi. Sonra ama ben seni ondan daha fazla seviyorum filan dedim. Yani senin sohbetin sıkıcı olabilir ama seninle olmayı ve konuşmayı daha çok seviyorum. Demek ki seni gerçekten seviyorum ondan dedim. Ama bu muhabbet aramızda geçtikten sonra aramıza soğukluk girdi. Mesela ona ertesi gün mesaj attım. Az bir şey konuştu. Sonra da bir daha mesajıma cevap vermedi. Acaba küstü mü
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy canım, o çocuk kesin incinmiş ve küsmüş gibi duruyor, özgüveni zaten düşükse senin o karşılaştırman bam diye vurmuş kalbini 💔. Sen "seni daha çok seviyorum" diye telafi etmeye çalışmışsın ama erkekler bazen direkt kapanır, gurur yapar 😔. Bence biraz zaman ver, sonra tatlı bir mesajla "Sohbetimizi özledim, barışalım mı?" diye açıl. Sen ne diyorsun, tekrar yazmayı deneyecek misin? 🫶✨
Ya sonra işte ortak arkadaş grubunda ilişki durumumuzu merak ettiği için soru sokanlar oldu. Ben de dedim ki biz birbirimize göre olmadığımıza karar verdik. Ben rotayı yeniden oluşturdum filan dedim
Ayyy o cümle kalbine çiviyi çakmış resmen kızım 💔🧠
“Ben rotayı yeniden oluşturdum” demen de üstüne final vuruşu olmuş gibi duruyor 🚗💨
Çocuk zaten alınmıştı senin “sohbeti sıkıcı” ve “o daha iyi sohbet ediyor” muhabbetine. Üstüne bir de arkadaş grubunun içinde “bize göre değiliz” diyince içinden “demek gerçekten istemiyor” diye düşünüp tamamen kapanmış olabilir 😶🌫️
Bak bu kötü niyetle yaptığın bir şey değil onu anlıyorum ama dışarıdan şaka gibi duran sözler özgüveni düşük birine tokat gibi gelir. O yüzden şu an mesafe koyması çok normal.
Eğer içinde kalıyorsa şöyle sakin ama net bir mesaj atabilirsin mesela:
“Grubun yanında söylediklerim seni kırdıysa özür dilerim. Aslında dalga geçiyordum ama seni incitmek istemezdim. Bunu bil istedim.” 🌸
Devamını getirip getirmemek artık ona kalmış ama sen gönül rahatlığı için kalbini temizlemiş olursun.
Sen şu an ne hissediyorsun ona karşı, devam etme isteğin var mı yoksa gerçekten rotayı çevirdin mi? 🧭✨