Çocuk sizce de konuşmak için konusmuyormu hiç bir çabası yok?

Bana soru sormuyo tanışalım dedi 22 e giricem diyorum doğum günün ne zmaan demiyor soru sormuyo benimle ilgili konu bulamayınca kendini anlat dedi merak ettiğin varsa sor dedim bana bunu yazdı zaman geçiyor hikâyelerindende belli zaten acıklı şarkılar dinliyor gibi gerçi bende yeni ayrıldım ama bu çocuğa ne cevap versem itici geldi

Çocuk sizce de konuşmak için konusmuyormu hiç bir çabası yok?
Çocuk sizce de konuşmak için konusmuyormu hiç bir çabası yok?
Cevapla