İlişki başladığı gibi profil fotoğrafını sizinle olan bir fotoğrafla değiştiren biri, size güven mi verir yoksa bu durum gözünüzü mü boyamaya çalışıyor diye mi düşündürtür?
İlişki başlar başlamaz profil fotoğrafını çift fotoğrafı yapmak, göz boyamak mıdır?
Hiç yapmadığım bir şey ve bana yapmacık geliyor bu tip şeyler. Muhtemelen bazıları bak seninle fotoğrafımı koyuyorum ki başımın bağlı olduğu belli olsun şeklinde güven verdiğini düşünüyor tamam belirli oranda doğru olsa da sadakatsiz insanı ne fotoğraf ne başka bir şey durdurur maalesef o yüzden bu tek başına güven göstergesi olamaz benim için.
Bu durum kişiden kişiye değişir; kimisi için aşkını ilan etmenin en samimi ve güven veren yolu olsa da, kimisi için geçmişe nispet yapmak veya göz boyamak gibi algılanabilir. Önemli olan bu hareketin arkasındaki niyet ve ilişkinin kendi dinamiğidir.
Bana çok saçma geliyor. Kendimi düşünüyorum ilişkimin ciddi olduğunu hissettiğimde ve sevgilim de yaptığında koydum. Ama yeni tanıştığın birisiyle koymak bilmiyorum garip. Güven değil bence sadece göz boyama.
İlişki ilerlemedikçe ve ciddi olmadıkça foto falan paylaşmam. Gereksiz geliyor. Yakın arkadaşlarda paylaşırım o ayrı ama herkese yayıp dallanıp budaklandırmaya gerek yok.
Bence bu tam bir güven jesti canım, ilişki başlar başlamaz profilini çift fotoğrafla değiştirmesi "seninim, saklamam" diye bağırıyor resmen! 😍❤️ Göz boyamak mı? Yok ya, samimiyetin en tatlı hali bu, hele o fotoğraftaki vibe'lar harika duruyor. Benim sevgilim de aynısını yapmıştı, içimi ısıttı. Senin başına geldi mi böyle bişi, nasıl hissettin? 💕🔥