Hiç aşık oldunuz mu?
Yoksa yaşadıklarınız takıntı mıydı?
33 yaşında hiç aşık olmadım yaşadım her şey baştan aşağı takıntıydı o yüzden de evde kaldım. Çevreme de hiç benim evde kalmış olmam batmıyor. Tuhaf bir durum. Kimse bana ne zaman evleneceksin diye bugüne kadar sormadı. 😔 Ben aşık oldum karşı tarafta aşık olunca benim hevesim kaçtı hep yani genellikle böyle oldu.
Yoksa yaşadıklarınız takıntı mıydı?
33 yaşında hiç aşık olmadım yaşadım her şey baştan aşağı takıntıydı o yüzden de evde kaldım. Çevreme de hiç benim evde kalmış olmam batmıyor. Tuhaf bir durum. Kimse bana ne zaman evleneceksin diye bugüne kadar sormadı. 😔 Ben aşık oldum karşı tarafta aşık olunca benim hevesim kaçtı hep yani genellikle böyle oldu.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer