Aşk mı yaşıyorum yoksa sadece takıntı mı, aradaki farkı nasıl anlayacağım?

Hiç aşık oldunuz mu?
Yoksa yaşadıklarınız takıntı mıydı?
33 yaşında hiç aşık olmadım yaşadım her şey baştan aşağı takıntıydı o yüzden de evde kaldım. Çevreme de hiç benim evde kalmış olmam batmıyor. Tuhaf bir durum. Kimse bana ne zaman evleneceksin diye bugüne kadar sormadı. 😔 Ben aşık oldum karşı tarafta aşık olunca benim hevesim kaçtı hep yani genellikle böyle oldu.
Aşk mı yaşıyorum yoksa sadece takıntı mı, aradaki farkı nasıl anlayacağım?
Cevapla