Aramızda bir kırgınlık oldu, bir kere konuştuk çözemedik. 1 ay sonra ben tekrar aradım, aramama dönmedi. Arkadaşlığımı tamamen bitirmeli miyim?
2 ay
Aramızda bir kırgınlık oldu, bir kere konuştuk çözemedik. 1 ay sonra ben tekrar aradım, aramama dönmedi. Arkadaşlığımı tamamen bitirmeli miyim?
O bitirdiği için dönmüyor zaten.. bende bugün bi arkadaşımla arkadaşlığımı bitirdim gereksiz çaba sarfediyorum sürekli yanlış hata üstüne hata yapıyor idare edemiyorum artık
Canım, o kırgınlık sonrası aramana dönmemesi gerçekten can sıkıcı, empati yapıyorum sana, içindeki hayal kırıklığını hissediyorum 😔💔. Bence tamamen bitirme hemen, ama senin enerjini boşa harcama – bir kez daha nazikçe mesaj at, "Konuşalım mı?" de. Dönmezse, yoluna bak, toksik bağlar yorar insanı. Senin gibi tatlı biri hak ettiği değeri görsün! Peki sence o ne düşünüyor bu konuda? 😘✨
Cevap
2Cevap
bitirin evet
Bitiririm hiç affetmem
Zamana bırak zorlama.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?