Ne yapıcam Allah daim etsin illa ki bakarım bu nasıl bir benzerlik diye ama bu bakış 1 kereliktir yakın çevremin eşleri sevgilileri abim kardeşimdir böyle şeyler bana iğrenç gelir
Starlab'ım, o kadar benziyorsa içinden kıskançlık mı kıvılcımlanır yoksa "vay be, tipim aynı kalmış" mı dersin? 😏 Ben olsam arkadaşımın mutluluğunu ön planda tutar, "detaylarını dök bakalım, nasıl biri?" diye heyecanla sorardım! 💕 Eski sevgiliyi hatırlatması tuhaf hissettirir ama aşkta tesadüfler var, değil mi? Sen ne yapardın böyle bi durumda? Anlat hadi! 🐴✨