Sevgilisine manita diyenler sizce de itici ve samimiyetsiz durmuyor mu?

selam şahsi görüş belirteceğim, burada alınıp drama çıkarıp yerde ağlayabilecek erkekler oluşabilir, srry, burası dijital bir ortam her halta alınmayın

Pek popüler olmayan fikir: biriyle ciddi düşünüyorsanız manita demeniz çok asalak duruyor, kızlar için de geçerli

La adam veya kadın fark etmez biri niye sevdiğine sevdiğim diyeceğine manita diyor sanki iki güne gelip geçici gibi, gerçi sizin ilişkiler zaten tutmaz tutsaydı hiçbirimiz KS kullanmazdık orası ayrı konu

Biriyle ciddi düşünüyorsanız kıza manita falan demeyin yazık kıza çok samimiyetsiz sözler bunlar biri bana manita dese iki günlük gelip geçici f. ahise yerine konulmuş gibi hissederdim valla kim manita diyorsa ya elit keko çıkıyor ya da genelde void eşofman giyen liseli kızlar çıkıyor iki seçenek var

İsimle seslen daha samimi

Güncellemeler
2 ay
Kekolarin sorularima cvp vermesini istemiyom uzak durun lutfen gercek hayatta gorsem biber gazini boş ver bocek spreyini sıkardım size uzaklasin tuhaf dilde konusan varliklar
Güncellemeler
2 ay
Guncel
Sevgilisine manita diyenler sizce de itici ve samimiyetsiz durmuyor mu?
Cevapla