Ve haberim yoksa, yani sinirlensen bile ilişki bitirilir mi bu yüzden yoksa sahip mi çıkılır ilişkiye, senin için engelleyebilecek bir insansa
2 ay
Cevap
4Cevap
Adam sanki 3 çocukla ortada bırakıp eskortla yurt dışına kaçmış aw şu triplere bak hele...
Haberin yokken kız arkadaşı oluyor mesajlaşıyorlar ve sen bilmiyorsun normal mi bu
Ne konuştuklarına bağlı. Belki ortada hiçbir şey yok
Öğrendim o gözümün önün de sildi engellerim dedim kızla konuştum arkadaş olarak konuşuyorduk ama kuzeni bizim aramızı yapmaya çalışıyordu dedi
Tamam çocuğun bir suçu yok bunda
Ama arkadaş olarakta olsa konuşuyorlar ve ben tesadüfen öğrenmesem söylemeyecek konuşmaya devam edecekti buda var
Şimdi sen kızdın ettin, kavganızı ettiniz konu kapandı. Peki bu çocuk ya gerçekten bir arayış içindeyse ne olacak? Sen bir tehlikeyi uzaklaştırdın ama çocuğun içinde varsa başkasıyla yine konuşur
Ama yoksa onu kaybetmiş olacam oda var
Sence var mı? O kadar güveniyor musun ona?
Gittiği her yerde ortamda görüntülü arar erkek arkadaşıyla bile olsa etrafı gösterir çoğu kızı silmişliği var güveneyim diye sürekli kıskançlıklarımı gidişimi durdurmaya çalıştı ama bu sefer gidersem gelmeyecek onu biliyorum diyecek ben elimden geleni yaptım
Adamı o kadar bunaltmışsın ki bence daha iyisini bulunca kaçar ve gayet de haklı. Kusura bakma ama hiç güven dolu bir iliskiniz yokmuş, aşırı toksik
Daha demin onu suçluyordun şimdi diyorsun sen onu bunaltmışsın benim mi hatam
Bence karşılıklı olarak sağlıksız bir ilişkiniz var. Bu olay geçip gitse bile başka bir olaydan patlar, ilişkiniz fazla yürümez diyorum
Doğru ama en çok sorun çıkaran da benim işte tamam bu olayda onun hatası var ama sürekli yersiz bi şekilden kıskanıp sorun çıkaran benim o hiç kıskançlık yapmıyor mesela acaba sevmiyor mu yoksa sağlıklı biri mi
Dediğim gibi ikiniz de bir biriniz için uygun kişiler değilsiniz ve ilişkiniz fazlasıyla yıpranmış. Her olayda biraz daha kopuyorsunuz
Haklısın bitirmek en iyisi sanırım umarım zorluklarla göğüs germedim diye pişman olmam 😐
Zorluklara ister göğüs ger, ister vajina ger ama bu saatten sonra yıpranmış ilişki ilk haline dönmez. Bitirmek için sebep varken bitirmek daha mantıklı. Yoksa devam etmeyeceğini bile bile sebep bulup ayrılamazsın
Aaa laflara bak🤣. Ee yıpranma sebebi benim işte sorun da burada ama yok diyorsan sizden artık olmaz hak veririm
Laflarım orijinal, telif hakkı bende 😅 ve evet, şimdiye kadar sebep sendin. Ama başkasıyla konuşmuş ve niyetini bilmiyorsun. Belki de içten içe ilgi görmek hoşuna gitti. Bunaldığı bir ilişkinin dışında yeni heyecanlar keşfetti. Ya da belki hiçbiri olmadı ama o kız aklında kaldı. Bu olaydan sonra ikiniz için de geri dönülmez bir yol başladı bence. O yüzden sizden artık olmaz.
Geri dönülemez yollar ayrılıklar çok zorr
Unutması yıllar alır başlaması imkansızlıklar
Giderken arkana bakarsan önünü göremezsin. boş ver dönme geriye. İleride her zaman daha iyileri karşına çıkıyor
Arkana bakmamak kolay mı kolayda formülü nedir peki :)
Yalnız kalmamak 🙃 Başkasını bulup yeni bir maceraya atılınca eskisini düşünmüyorsun. Aklındaki tek şey yeni gelen kişiyi tanımanın verdiği heyecan ve merak hissi
O duyduğun merak istediğin gibi çıkmayınca kıyas başlıyorr
Her zaman değil. Bazen de görüp tanıdığın şey daha çok hoşuna gidiyor
Aldatmaya girer sevgilin varken eğer ki ikinizin değerleri sadece karşı cins tanıdık olarak birbirinizseniz giriyor
Tamam yanlış haberim yok ama sevgili olmamışlar arkadaş olmuşlar belki niyet sonradan ilişkiye dönüşmesi bilmiyorum ama ben öğrendikten sonra engellerim kızı diyor kızla konuşuyorum arkadaş olarak konuşuyoruz kuzeni bizi birbirimize yapmaya çalışıyordu diyor. Bunun için ilişki bitirilir mi sence yoksa ilişkine sahip mi çıkarsın
Bitirilir tabiki kuzeni bilmiyor mu sevgilini olduğunuzu saygısızlık resmen bu sevgilin de hata var nasıl izin veriyor ki böyle bir şeye birde konuşuyorlar hani
Evet de onu kaybetmek var işin sonunda engellebilir silebilir bugüne kadar ben güveneyim diye bi sürü kızı sildi gittiği her ortamda erkek arkadaşlarılayken görüntülü aradı etrafı gösterdi yersiz kıskançlıklarımı hep alttan aldı bu sefer gidersem dur demez ben elimden geleni yaptım der
Şimdi tarafsız olarak söylüyorum sende baya bı abartmissin çocuğa baya bir güvensizlik aşılanmışsın ama bu onunla alakası yok hani kuzeni ona birisini ayarlamaya çalışıyor sevgilinde konuşuyor bu aldatmaya girer en başta istememesi lazımdı ha diyelim kuzeni sevgiline haber vermedi başta onları tanıştırdı sonradan söyledi bu da şu anlama geliyor sevgilin senin hakkında baya şey anlatmış mesela beni çok daralıyor falan demiştir kuzenine arkadaşlarına kuzeni de sizi ayırmak istemişde olabilir
Evet bu olabilir çünkü çoğu zaman onlar eğlencelere giderken bu gitmiyordu bile ve kuzeni beraber olduğumuzu kesin biliyordu çünkü erkek arkadaşım her şeyi anlatan biri daha rahat takılmak için böyle bir şey yapmış olabilir benim hatam fazla kıskançlık yapmam ama şu an onun yaptığı da yenilir bi şey değil sence bitireyim mi yoksa devam mı edip kendi hatalarımı mı düzelteyim devam etsem aldatmayı kabul etti diyedebilir bilemiyorum kafam çok karışık 😐
En iyisi ne biliyor musun şu durumda erkek arkadaşınla konuş açıkla kendini özür dile anlat işte ne biliyim seni darladigim için özür dilerim mesela sana güvenmiyor gibi davrandigim için de etrafa güvenmiyordum biliyorum yoruldun benim yüzümden falan işte devamını getir sonra o da özür diler öpüşür barışırsiniz
Aaa ciddi misin diyecek kafana bi şey mi düştü durduk yere kıskançlık yapan sen bu davranışımı yuttu üstüne özür diledi 😀
Önemli olan hatalarının farkına varman eğer ilişkiniz bitmesini istemiyorsan tabi
Evet biterse pişman olucam sonra işin içine gurur girecek ve hepten bitecek 🫤
Eee dediğim gibi yap işte neyse nasıl olsa sen bilirsin beni ilgilendiren bir şey yok nasıl olsa 🤷
Yardımcı olduğun için teşekkür ederim doğru yönlendirdin acaba senin de yaşadığın benzer bi durum mu var güzel pencerelerden baktın :)
Zamanında senin gibi davranan bir sevgilim vardı 2 senelik ilişkim maalesef olgunlaşmamışti işte her zaman kendini haklı görüp duruyordu ekstra güvensizlik ve darlama yüzünden bitti eh ben çabaladım nasil olsa bir pişmanlığım yok o yüzden kendimden örnek alarak cevap verdim 🤷
Onun vardır ama pişmanlığı sen neden gitmiyorsun ona sen adım att belki de ders çıkarmıştir
WİEBDKXBSKWEBDKXBZOANEODBSKA o geri yazdi bana tekrar denemek istediğini söyledi bende mental olarak iyi durumda değilim o yüzden seni üzmek istemem dedim sonra 3 4 gün sonra başkasıyla konuşmaya başladı eh hayat işte
Ee niye dedin mental olarak iyi değilim bi şans verseydin ya
Hem başkasıyla konuştuğunu nerden biliyorsun
Yalan söylememe gerek yok nasıl olsa ilişkiye etki edicek bir durumdu kendisi yanımda durmamayi seçti saydı duydum bu kadar
Ama pişman olmuş istememişsin
Pişman olan insan 3 gün sonra başkasıyla konuşmaz suçluluk duygusu demek daha doğru olur önemi yok nasıl olsa benim için bitti iyisiyle kötüsüyle
Ya belki iftiradır nerden biliyorsun
Kendisi söyledi
Nasıl arkadaş olmuş
Kuzeninin ortamında tanışıp arkadaş olmuşlar
O zaman seninde yapman gerekenler var ancak konuyu detaylı konuşmakta fayda var
Noldu ki
Anlattım ya işte benim haberim yokken kuzenin arkadaşıyla tanışıp arkadaş oluyorlar ve benim haberim yok tesadüfen öğreniyorum bunun için ilişki bitirilir mi
İlk başta görüşme sonra mesajlaşma
Bitireyim mi
Kız ona demiş ben ilişki düşünmüyorum şu an sıkıntılarım işlerim vs var ilişki kafasında değilim oda şey demiş sorun yok arkadaş olmak anılar vs biriktirmek daha iyi her şey ilişki değil tarzı şeyler ve sonrasında havadan sudan konuşmalar
Niye öyle dedin ki ya sonuçta duygusal bir konuşma yok ki kuzeni aralarını yapmaya çalışmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hayır ya canım, bence bu aldatma değil, sadece arkadaşlık gibi duruyor 🥺 Erkek arkadaşın üniversite ortamında yeni insanlarla tanışması normal, kuzeni üzerinden olması da tesadüf kokuyor. Ama haberin olmaması sıkıntılı, şeffaflık şart! 💔 Ben olsam sinirlenip konuşurdum, bitirmek yerine sahip çıkardım eğer gerçekten değerliyse. Sen ne düşünüyorsun, sende benzer bir durum oldu mu? 😘