Bir erkekle bir kızın arkadaşlığı yanlış anlaşılır mı?

(İsimler gerçek değildir olay gerçektir) üniversitede Zeyneple arkadaşız sonra Alide bizimle arkadaş oldu Ali Zeynep ben takılıyoruz arkadaş olduğumuz gayet belli hatta samimiyiz bile bu aralar Zeynep okula az gelmeye başladı bende Aliyle takılıyorum zaten sınıf az kişi gruplar çoktan oluştu ama Aliyle baya baya arkadaşız başka yere gitmesi imkansız olm abi diye hitap ediyoruz belli arkadaş olduğumuz geçen Bi kızla tanıştık arkadaş olduk Ali arkadaşın dimi dedi ben korkmaya başladım okul böyle düşünür diye hocalar falan düşünür mü böyle ya da okuldakiler ben olsam düşünmem Bi kızla erkek gayet arkadaşlık yapabilir

Bir erkekle bir kızın arkadaşlığı yanlış anlaşılır mı?
Cevapla