Hiç konuşmadığın akraba bir erkeği kaderin, kısmetin gibi hissetmek normal mi?

Akrabamız olan bir erkek var 2 yaş benden büyük. Çocukluktan beri tanışıyoruz, çocukken oynadığımız oyunları saymazsak şu an bir alakamız yok, senede 1 kere aynı ortamda ya oluruz ya olmayız. Öyle görünce sohbet de etmeyiz. İnanılmaz derecede hoşlanıyorum, normalde bir insanın karakterini bilmeden asla hoşlanmam ama bunun karakterini bile tam bilmiyorum ve beynimde kurduğum karaktere âşık gibiyim. Sanki o benim kaderimmiş gibi geliyor, sanki ilerde evlenecekmiş gibiyim ve buna gerçekten inanıyorum bu arada istek değil ya sanki eminim olacağından, sanki birbirimiz için yaratılmışız gibi geliyor, acaba manifest diye bir şey var mı gerçekten ya da 6. his?

Hiç konuşmadığın akraba bir erkeği kaderin, kısmetin gibi hissetmek normal mi?
Cevapla