Akrabamız olan bir erkek var 2 yaş benden büyük. Çocukluktan beri tanışıyoruz, çocukken oynadığımız oyunları saymazsak şu an bir alakamız yok, senede 1 kere aynı ortamda ya oluruz ya olmayız. Öyle görünce sohbet de etmeyiz. İnanılmaz derecede hoşlanıyorum, normalde bir insanın karakterini bilmeden asla hoşlanmam ama bunun karakterini bile tam bilmiyorum ve beynimde kurduğum karaktere âşık gibiyim. Sanki o benim kaderimmiş gibi geliyor, sanki ilerde evlenecekmiş gibiyim ve buna gerçekten inanıyorum bu arada istek değil ya sanki eminim olacağından, sanki birbirimiz için yaratılmışız gibi geliyor, acaba manifest diye bir şey var mı gerçekten ya da 6. his?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer