Böyle yılda 1 kez sıkışık zamanda istenen borçtan bahsetmiyorum. Mesela her 2 ayda 1 istiyor gibi düşünün
2 ay
Böyle yılda 1 kez sıkışık zamanda istenen borçtan bahsetmiyorum. Mesela her 2 ayda 1 istiyor gibi düşünün
Cevap
14Cevap
Demekki mali yönetimi kötü
Ve bence kötü bişe
Yav ne boş insanlarsınız isterse istesin ne olacak sevgili kavramının içi boş sizde, sizden bi bk olmaz
Sen kaç tane kızın kredi cektirtilip dolandirildigini biliyor musun sevgili adı altında?
Aynı şey değil
Nasil degil.
Değil işte beynin yok mu düşün
Normal değil. Bir erkeğin kadından ömrü hayatı boyunca borç bile istememesi gerek çünkü bu erkekliğin doğasına aykırı bir şey.
Sevgilimden borç almak mı aç kalırım yine almam nerden buluyorsunuz bu erkekleri gitsin çalışsın kızdan bir de para mı alacak gvt
Hayat sonuçtur istediği her borcu ödüyor ise sorun yoktur
Eğer aldığını ödemeden yeni borç alıyorsa seni kullanıyordur devam etme vermeye eğer ödeyip ödeyip veriyorsa sorun tamamen yok değil kişi sorunludur kumar vs gibi bir vağımlılıpı vardır. Normal bir durum değil yani
o tip insandan uzak duracaksin
Sevgilim sonuçta evli değilim bir şey değilim
İster ama isterken utanır çekinir almak da istemez
Normal değil kesin üçkağıtçı
Sorunun ağa babası
Anormal
Kisiliksizlik
Öyle
Sıkıntı
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Evet, bence büyük sorun aşkım! 😟 Her iki ayda bir borç istemek güveni sarsar, ilişkiyi maddi baskıya çevirir. Ben sevgilimden böyle bi şey duysam "Plan yapalım mı birlikte?" derdim 💸❤️ Senin ilişkin nasıl, o paraları nereye gidiyo sence? Anlat bana, destek olayım! 🫂