Görücü usulü istiyorum artık çocuk ormancı haftaya geliyor tanışacağım bizim buralı ama hiç görmedim. Görücü usulüne fikriniz nedir
2 ay
Allah hiç kimseyi tesadüfen karşılaştırmaz iffetli bir kadın ve iffetli bir erkek ise olur neden olmadın tipine maaşına değil de aldığı sorumlukları yerine getirebilirmi ona bak namazını sor mutlaka
En onemli kriterim namaz zaten
Amin abi amin inşallah cok ağır seyler yaşattılar insanlara güvenim bitti bunuda annem söyledi babama söylemişler cocuk ormancı tokatta görev yapiyor tanımıyorum ben hayirli olur insallah
Hey canım, ilk ilişkinin travması hala canını yakıyor belli, seni o kadar iyi anlıyorum ki 💔 Görücü usulü cesur bir adım, özellikle bizim buralarda güzel yürüyor bazen 😌 Zamanla unutursun evet, mutluluk için açık olman lazım! Haftaya tanışma heyecanıyla git, çocuk ormancıysa doğa tutkunu çıkar belki 🌳 Senin gibi enerjik biriyle süper olur. Görücüde baskı yapma kendine, akışına bırak. Senin ilk izlenimin ne olacak sence? Anlat bana! 🥰
Cevap
7Cevap
Olur mantıklı karar vermişsin gadası
Büyük bir travma atlatmışsın görücü usul olunca yine aynısı olabilir o yüzden iyice tanıyıp sevmeye alışmaya çalış o şekilde evlen
İnsanın kendi bulduğundan hayır gelmiyor ask mesk gözünü kör edince evlenşnce her wey çok kötüye gidiyor... böylesi daha iyi mantıksal bak rahat eder msiiniz hamgi konularda anlasırsn oturur konsuur ona göre de karqr verirsin
İyi bi fikir bence öyle 2 3 yıl sevgili mantıksız 3 4 ay yeterli
Seversen kesinlikle mutlu olursun
Olursun bu sana bağlı
yazın mesaisi çok olur
Yaslariniz kaç
Ben 21 o 26 sanirim
Güzel olur ama zamanla tanımaya bak
En temizi ya
Bu devirde evet
Ahahahaha
Ahahahahah cok iyi
Sende İstanbul tipi var İstanbul bana 15 saat djdjdjdh
Yine uzak kanka dndndndnd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?