Sevgilinizi daha genç ve çekici biri için bırakıp sonra pişman oldunuz mu?

10 aylık güzel, kafa uyumunun tam olduğu bir ilişkim vardı. O da seviyordu ama klasik konu işte, daha genç, daha seksi, daha güzelini bulunca ilgisi ona kaydı. Bu şekilde bitti ilişki. Başınıza böyle benzer bir şey geldi mi? Yani birini yeni biri için bırakıp pişman oldunuz mu hiç? Ya da pişman olma ihtimali var mı?

Sevgilinizi daha genç ve çekici biri için bırakıp sonra pişman oldunuz mu?
Cevapla