Nasibin bulur dediler bekliyorum bulur mu
KS’de bulursun derseniz burayı da gizli kullanıyorum ben varım ama yok
Nasibin bulur dediler bekliyorum bulur mu
KS’de bulursun derseniz burayı da gizli kullanıyorum ben varım ama yok
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
İatedikten sonra bulursun ama asıl tatlı olanı ve uzun olanı hiç beklenmedik anda gelen oluyo bence sanırım bu aralar kafa dinlemeyi tercih etmişin hayallerine sahip çık gün içinde değişen duygulara kapılma sakin skain hareket et umarım musmutlu bir gelecek seninle olur kızçe hoşçakal 🤗🌼🌺🌹🏵️🎈🎈🍫🍭
Çok dillendirme evet bulur nasibin seni.. belki de burdadır.. gizlide olsan bişeyler bahane olur..
Nasil dillendirme?
Yani çok aklına getirme çok söylemde olma
Nasibe kaldıysan sıkıntı umutlanmayın derim o iş yaş olur maalesef
İyi geceler
Adaylar birazdan burada
Hangi şehirde yaşıyorsun Sana nasıl ulaşılır
Çıkar neden çıkmasın tanışabilirşx :)
Muhahaha :))
Bulun
Bulursun bulursun
Şişman mısın yoksda balk etli, mi
Yo ne alaka
Kaç kilosun
İstersen tanışalım böyle saklanmak olmaz ki
Benim gibisin
Öyle geliyomuymuş
Evt
Cok beklersin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?