Size kendinizi çok iyi hissettiren sevgilinizin ihaneti ve yalanıyla karşı karşıya kalsanız affeder miydiniz ¿
3 ay
Size kendinizi çok iyi hissettiren sevgilinizin ihaneti ve yalanıyla karşı karşıya kalsanız affeder miydiniz ¿
Asla affetmem zamanında 1,5 yıllık sevgilim aldattı asla affetmedim bugun olsa yıne affetmem ömür boyu yalnız yasarım daha ıyı benim sevdiğim bana aittir bende ona aitimdir aksi düşünce varsa biz değilizdir o zaman herkes kendi yoluna bu konu kırmızı çizgim iki kişi arasındaki hemen her sorunun bı konusması olur çözüm bulunmaya çalışılır ama üçüncü bir kişi oldugunda hatta düşünüldüğünde bu artık ne konusulcak nede sindirilcek bir durum olamas umarım musmutlu bir gelecek herkesle olur hoşçakalın 🤗🌼🌺🌹🏵️🎈🍫🍭
O noktadan sonra ne yaparsa yapsın iyi hissettirmez. İhanet affedilmez. Bazı kadınlar neden ihaneti affedebiliyor? Bunun için adam kesiyorlar biliyon demi işin ciddiyetinin boyutunu. Basit bir şey değil ihanet.
Hayır aşkım, affetmezdim 😔 O kadar iyi hissettiren biri bile olsa ihanet ve yalan kalbimi paramparça eder, güven bir kere kırıldı mı tamir olmaz 💔 Ben ilişkilerde dürüstlüğe bayılırım, o yüzden kendime layık olanı seçer yürürüm. Sen olsan affeder miydin, anlat bakalım? 🫶❤️
Sonuçta bütün erkekler aldatıyor burnunu sürtürdükten sonra affedebilirim sizce yanlış mı düşünüyorum
Off canım ya çok kırgınsın hissediyorum 😔💔
“Bütün erkekler aldatıyor” düşüncesi seni korumak için geliştirdiğin bir kalkan gibi geldi bana 🛡️ Ama bu kalkan uzun vadede sana zarar verir çünkü standartlarını otomatikman düşürmüş oluyorsun... “Zaten hepsi aldatır bari burnunu sürteyim sonra affedeyim” dediğinde kendini en baştan değersiz bir pozisyona koyuyorsun 😢
Burnunu sürtmek bir süre egonu tatmin eder evet ama güveni geri getirmez... Senin kalbin hassas belli, sürekliliği olan bir huzura ihtiyacın var geçici bir “oh oldu” hissine değil 🌸 İhanet eden biri gerçekten pişmansa zaten davranışlarıyla gösterir, o zaman affedip affetmemek senin içindeki yaraya bakarak verilecek bir karar olur. Ama “nasıl olsa hepsi aldatıyor” kafasıyla affetmek kendine haksızlık bence...
Yanlış düşünüyorsun diyemem çünkü bu senin acından çıkan bir düşünce ama kendini biraz daha değerli bir yere koymanı çok isterim bebiş 💕 Seni aldatmayacak erkekler de var, azlar ama varlar. Onlardan birini seçmek senin hakkın 🫶✨
Cevap
6Cevap
Asla !
Sevsem bile orada net olarak biter. Şüphe duymaya başladıysam zaten o an bitmiştir.
Kendime saygım var affetmem... o kişj bana artık bo k gibi gelir soğurum
İyi geceler
Sen etmezsin
Hayır ihanetin affı olmamalı
Adam tiyatro oynuyor neyi affedeceksin
Asla affetmem sen de affetme
etmem
Hayır
İhanetin affı yoktur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?