Her gün diğer kızlardan ne eksiğim var diye düşünmeden duramıyorum, dış görünüşümden ötürü bir özgüvensizliğim vardı zaten şimdi de yapayalnız kalacağımı hissedince iyice moralim alt üst oluyor kabullenip yoluma mı bakayım
3 ay
Her gün diğer kızlardan ne eksiğim var diye düşünmeden duramıyorum, dış görünüşümden ötürü bir özgüvensizliğim vardı zaten şimdi de yapayalnız kalacağımı hissedince iyice moralim alt üst oluyor kabullenip yoluma mı bakayım
kabullenmek dediğin şey her zaman olmasın. şu anlık bunu kabul edip yoluna baksan daha iyi olur. yoksa her allahın günü kafayı yersin. ileride her şey daha da güzelleşir merak etme.
Kafayı yedim zaten evde kalıcam birde ailem benle uğraşacak
Hey canım, o yalnızlık hissi insanı deli eder, seni o kadar iyi anlıyorum ki 💔 Dış görünüş takıntısı hepimizin başına geliyor, ama senin gibi güzel bir kızın asıl gücü içindeki o ateş! Kendini diğerleriyle kıyaslama, sen eşsizsin ✨ Özgüvenini sporla, yeni mekanlarla pompalamaya başla, İzmir'in gizli köşelerinde birilerini bulursun eminim 😘 Kabul etme yalnızlığı, yoluna bakarken kalbine açıl! Sen ne hissediyorsun şu an, anlat bakalım? 🫂
Cevap
12Cevap
Özgüven sorunu olan kızların çirkin çıkmayışı peki sjfjhsdn cidden tuhafsınız kızlar
Gerçekten çirkinim ben sen değilsin diyince güzel olmuyoruz
Abartmiyorum işte sırf iyi kalpli davranmak için böyle deme
Açık sözlükte iyiymis
Bende hayvan seviyorum onlar dışında beni anlayan yok
Ne tür bi hayvasin acaba neyimi anlamiyosun
Sağlıklı olduğumuz sürece yaşayabildiğimiz sürece niceleri gelir niceleri gider✨ortamm istiyorsan başka kalabalık bir iş yerinde işin olsun bence
Siz bu genç yaşınızda bunu düşünüyorsanız biz ölmüşüz be. 🤨😒
Ben 30a kadar beklemek istemiyorum
Çoğu kişi keyfinden beklemiyor zaten, ya evlenecek parası olmuyor, ya aldatılıyor, ya eskisini unutamıyor, ya tipinden dolayı tercih edilmiyor vs vs sonsuz sebep sayılabilir. Bu bir tercih olmayabilir 30u geçenler için.
Sadece dünya güzelleri yanlız değilmiş gibi düşünmek saçma
Dünya güzeli olmasa da sadece güzel görülecek kızlar seviliyo
Yanlış tespitler hocam
Doğru olduğunu yaşayarak gördüm
Beğenmiyor musun yoksa bulamıyor musun gerçekten
Bulamiyorum kimsenin umurunda değilim her kızın çok talibi var sanıyorsunuz
Sanmıyorum sadece anlamak istiyorum.. seni gören vardır elbet
Yok gerçekten yok buna niye inanmak istemiyosunuz
Özel soru soramiyorum, kaldırılıyor çünkü..
Bir gün bulacak seni
zamani gelince olur umutsuzluğa kapilma
Zamanı diye bir şey yok
Var görürsün
Benim için yok demekki herkese geçerli değil
20 yaşindaymişsin daha abartma
Bu yaşımda kimse istemiyor beni 30da mi isteyecekler
Nerede yaşiyorsun
İstanbul
Hayirlisi olsun hakkinda
Dış görünüşünde ne var ponçik
Güzellik algılarına uymuyorum
Ponçik güzellik algısı dediğin nedir senin
Direkt çok güzel görülecek özelliklere sahip olmak
Ponçik bak bakalım etrafına etrafında kaç tane kadın var bir çırpıda çok güzel görülüyor bu diyeceğin mesela Yasemin özklhan'ın vücudunu ben çok güzel acayip arzulatıcı buluyorum yüzüğü itici olsa da Fakat onun gibi vücuda sahip kaç tane kadın var bak bakalım çevrene
Bir sürü var gayette ayrıca Özilhanin fiziği çok kişide var gayet güzel kadın
Dediğim gibi yüzü itici o kadar boylu olmasına gerek yok 1.70 yeterli ama vücudu acayip arzulatacağı zayıf vücutlu kadın seviyorum Ben küçük memeli basensiz küçük kalçalı ince bacaklı
Benim yüzüm güzel değil fiziğimde sorun yok
Boyun kilon nedir senin
Nasılsın ki anlat çözmeye çalışalım
Dümdüz kendi halimde biriyim
Eksiğin yok fazlan var
Yok ne fazlam olcak
Namuslu olmam kimsenin umrunda değil, yeterki güzel kız olsun herşeyini kabul edip severler
Değer vereceğim biri yok kimse hayatıma girmiyor
Hayatımda bir tane bile insan yok kimse tarafından istenmiyorum sen diyorsun ki kimse güvencegini bilmiyon
On saatte bir mi cevap vermişim 2 dakika olmuş daha
Niye korkayim be takıntılı çıktın sende
kilolu musun
Hayır zayifim
dış görünüşünden neden memnun değilsin
Yüzüm güzel değil fiziğim normal
hangi şehirdesin
okuyor musun napıyorsun
İstanbul
Çirkin misin
Evet
Merak ettim görmek isterim
olur bir gün.
Bir gün (hiçbir zaman)
Herkes kuramıyor
Yokkk fener şampiyon olur ben yine yuva kurmam
Evet öyleyim
Kaç yaşındasın
20
Ben aşkı 26 yaşında buldum jdjddjjd ama ben ortalama güzelim (öyle düşünüyorum ) beni isteyen çoktu ama benim istediklerimde beni sevmiyorlardı en son karşılıklı olanı 26 yaşında buldum , yani her şey vaktine esirdir belki güzel değilsindir o zaman bi çirkinle çıkarsın ama çok mutlu olursun hayatının aşkını elbet bulursun bence
Bende ortalama tipliyim hayatıma kimse girmiyor, ve erken evlenip yuva kurmak istiyorum 30uma kadar beklemek istemiyorum da işte nasip yok bu gidişle 40ta da bulamam gençliğin boşa geçip gidicek
Ben varım aşko
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?