Kimseyi bulamıyorum yapayalnız kalacağımı kabul edip yoluma mı bakayim?

Her gün diğer kızlardan ne eksiğim var diye düşünmeden duramıyorum, dış görünüşümden ötürü bir özgüvensizliğim vardı zaten şimdi de yapayalnız kalacağımı hissedince iyice moralim alt üst oluyor kabullenip yoluma mı bakayım

Kimseyi bulamıyorum yapayalnız kalacağımı kabul edip yoluma mı bakayim?
Cevapla