Kaçıngan bağlanmalı, aniden kaçıp giden eski sevgiliyi düzeltmeye çalışmak mantıklı mı, ne yapmalıyım?

Değersizleştiren, ayrılık konuşması bile yapmadan kaçıp giden, bahanelerle giden, her şey yolunda giderken birden sizi düşmanı gibi gören bir eski sevgiliye o özünde bu değil diye düşünüp iyi tarafını ona göstermek, iyi giden bir ilişkiyi sabote etmesinin otomatikleşmiş travmatik bir hareket olduğunu açıklamak, kaçıngan bağlanma stilini iyileştirmeye çalışmak ve bunu yaptıktan sonra neler olacağını bilememek... Aşk insanı kör eder derlermiş, baya haklı. Böyle insanları görmeyecek kadar kör olsaydım keşke. Aramızda normal ilerlerken bahane ile ayrılık konuşması bile yapmadan kaçtı. 2 ay geçti, özlüyorum, tutulsun diye sözlerimiz vardı, hepsi gömülsün istemiyorum ve uzak mesafedeydik, hiç buluşmadık bile, nasıl böyle oldu bilemiyorum. Ne yapmam lazım
Kaçıngan bağlanmalı, aniden kaçıp giden eski sevgiliyi düzeltmeye çalışmak mantıklı mı, ne yapmalıyım?
Cevapla