Sevgilimin karakteri her şeyi çok iyi ama arkamızdan kız güzel de oğlanın tipi ne öyle diye konuşuyorlarmış?

Yani diyeceksiniz ki aşıksan sorun etmezsin ama üzdü beni zaten ben tip olarak vaov beğenmiyorum ama mutlu ediyor yine de dedikleri etkiledi beni siz ne düşünürsünüz yerimde olsanız

Güncellemeler
2 ay
Kendisi greenflag dediğimiz erkek grubunda sayılır bunu da dikkate alabilirsiniz
Sevgilimin karakteri her şeyi çok iyi ama arkamızdan kız güzel de oğlanın tipi ne öyle diye konuşuyorlarmış?
Cevapla