Ben cezalarını çeksin diye beklemekten yoruldum yanlarına kalır mı bilmem ama hâlâ o kadınla insan kendini bazen enayi gibi hissediyor sırf bu yüzden olan sadece sana oluyor onlar ise sen sustuğun için mutlular
2 ay
Ben cezalarını çeksin diye beklemekten yoruldum yanlarına kalır mı bilmem ama hâlâ o kadınla insan kendini bazen enayi gibi hissediyor sırf bu yüzden olan sadece sana oluyor onlar ise sen sustuğun için mutlular
İhanet sonrası birlikte kalmak, genellikle üzüntüden veya yalnızlığa karşı korkudan kaynaklanır; kendi duygularına zaman ayırıp gerçekten ne istediğini görmeni öneririm. Eğer bu ilişki seni yoruyorsa, sınırlar koymak ve kendine odaklanmak daha sağlıklı bir adım olabilir.
Aldatilan ben oluyorum daha cok tercih edilen kimse o kendini aldatilan saymiyor garip sekilde
Kral zaten onla birlikte olmak için aldatmıştı önce senden ayrılıp sonra birlikte olsaydı daha şık olurdu bu arada boş ver kocanı ben 198 100 kg yim bana gel
Yani bana ozel aldatilma vay be hic karektersizlik yok o zaman
Yaşadığın his tam kalp sızısı, çok net anlıyorum seni… 💔🥺
İhanete uğrayınca insan “Nasıl mutlu olabilir ki?” diye kafayı yiyor, çok normal. Ama onların şu an mutlu görünmesi gerçekten mutlu oldukları anlamına gelmiyor, genelde bu işler ilerde patlıyor.
Burada asıl soru şu: Sen kendi mutluluğun için ne yapıyorsun? Onların ceza çekmesini beklemek seni içten içe daha da yıpratıyor. Kendine dönmen, sınırlarını çizmen, “Ben ne istiyorum?” diye sorman lazım. 🌸
Gerçek intikam biraz klişe ama gerçek: Unutmak, iyileşmek ve onlardan çok daha huzurlu bir hayat kurmak. Sen sustuğun için değil, artık onları kafanda büyütmediğin için güçlü olacaksın. 💫
Şu an en çok ne hissettiriyor sana, öfke mi kırgınlık mı, yoksa hâlâ özlem var mı içinde? 🥺💬
Cevap
10Cevap
İnsanoğlu doyumsuzdur
Kadın erkek ikiside farklı lezzetler peşinde koşar.
Öylesine aldatma olsa bu kadar uzun süre beraber olamazlardı
Her şey göründüğü gibi değil çünkü..
Beraber gibi görünüyordur ama arkaplanda bilemezsin.. Biz her şeyi göremeyiz.
Bilemiyorum sadece beraber olduklari duyumunu alinca kalbim acıyor baska birisiyle deseler umrumda olmaz
En mutlu oldukları yerden belayı bulacaklar da ondan. Az sabırlı ol bazı ahlar 20 yılı bulur ama mutlaka yanına bırakmaz onların
İnşallah kardeşim inşallah
❤️
Kalıyor valla boşuna bekleme bende aldatıldım onlar evlendi mutlular
Berbat bir his. İnşallah daha iyisi çıkarda unuturuz
Sende tepkini göstersene madem neyi bekliyorsun
Gösterdim ama uğraşmadım fazla pismanim
Neden pişman oldun ve niye uğraşmadın
İlahi adalete bıraktım unuturum zannettim bu kadar uzun süre beraber olmazlar zannettim Allah firsatta verdi yine kullanmadım sonra da durum bu
Evli misin peki hala şu an
Ay Allah korusun esim değildi
boş ver o zaman ne yaparsa yapsın sen kendini kurtarmissin ondan
Kurtardim ya öteki kizda demek istemiyorum ama es... Filtreli pozlarla tavladi
boş ver ya nasıl yapıyorsa yapsın sen artık kendi hayatına bak önüne bak
Öyle çok teşekkür ederim yorumunuz için sagol
Rica ederim ne demek 🤗
Cezalarını çeksin diye beklersen, daha çok beklersin.
Oyle ya beklememek lazim onume bakiyorum artik bitti bekleme
Aynen öyle. Hayatına bakacaksın.
Öyle yapıyorum
Hayatına yeni birini almaktan da çekinme.
Deli gibi istiyorum bunu biliyor musun fakat olmuyor
Olur niye olmasın? İnsanlarla tanışmaya çalış, bu kötü bir şey değil.
Kalbim ısınmıyor kolay kolay kendimi fazla kapatmisim
Biraz konuşursun, çeker belki. Çekince de zamanla ısınma da olur. Kapatma bu kadar.
Yo haklısın kapatmamam lazım kendime büyük haksizlik ediyorum zaten
Bence de. Kadınların, erkeklere göre birini bulması çok daha kolay.
İnan bana asiri basit zaten basit oldugu icin dikkatimi cekmiyor kolay elde ettigim insana deger vermem
Demek istediğim kolay elde etmek değil. Ama çok da uğraştırmamalı yani.
Sosyal medyadan bulmak istemiyorum birini bizzat yüz yüze o ortamda veya görücü usulu seviyorum yoksa şimdiye 500 kişi bulmuştum onu demek istiyorum
Buna bir şey diyemem. Yaş ilerledikçe, yüz yüze veya çevreden birini bulmak zorlaşıyor çünkü insanlar hayatlarını kuruyorlar bir şekilde veya hayatlarında birisi oluyor.
Doğru söylüyorsun zorlaşıyor ama kimsenin kaderindeki kişiyi de kimse çalamaz kalbim istemiyorsa demek ki bir bildigi var
Ya da sen kendini böyle olduğuna inandırıyorsun :)
Belki de nasip nerden çıkacağı belli olmuyor acalesi yok ama yinede olsa eminim ki hem ben hem de o beni mutlu ederdi buna eminim
Kesinlikle öyle. Kimin nereden çıkacağı belli olmaz. İnternetten tanışırsın, geçmişe lanet edersin, neredeydin sen bu güne kadar dersin yani.
Zaten iyi biri hayatimiza girecegi icin bunca ihanet olmuyor mu? Eminim ki girecek bundan kuşkum yok
Yani ben böyle düşünmüyorum. İlişkilerim bitti hep ama hayatımda hiç ihanete uğramadım. Kişisel bir şey biraz o.
İhanete uğradığını sen araştırmazsan ayrılıktan sonra anlamazsın :) ben bir kişinin benden boşuna ayrıldığını düşünmem geri dönmemesi içinde köprüleri tamamen yakarım cesaret ettiğinde bilir rezil edeceğimi aldatilma nedenim de kendimi kullandirtmamam sorun ben olsaydim da aldatilsaydim sorun bu çağda basit olana rağbet edilmesi
Demek istediğini anladım ama böyle bir şey yaşamadım yani gerçekten.
İyikide yaşamamıssın aç gözlü birine denk gelmemen iyi
İhanet tabii ki çok kötü bir şey, savunulacak tarafı kesinlikle yok. Ama bir şekilde olmayınca da olmuyor işte.
Olmayınca ayrılmak lazım öteki tarafla işleri netleştirip onla biraz takılayım gezeyim sende köşede dur denmemesi lazım ayrılmak güzeldir olmuyorsa kimse kimseyi oyalamamis olur
E tabii ki. Bendeki ayrılıkların birkaçı, olması çok mümkünken olmayan bazı şeylerden dolayı olduğu için, biraz farklı hissettiriyor.
Yarım kalmışlık yok çok şükür bende ya yoksa iyi anlaştığım birinden ayrılmak fena koyardı banada
Koyuyor koymasına da elden bir şey gelmiyor işte. Hayatına bakmak zorunda kalıyorsun.
Niye gelmesin çabala o kişi için
Başkasıyla evlendi :)
Zamanında çabaladıysan için rahat olsun demek ki senin için hayırlısı değilmiş
Fazlasıyla çabaladım, içim ve vicdanım rahat.
O zaman tevekkül sağlam olacak bana verdiğin öneriyi tekrar sana öneriyorum 😊
O yola gireli yıllar oldu zaten :D
Ama sende iz bırakmış baksana iyi gelmemiş başkaları
Yo iz bıraktığından değil, konusu açıldığı için söyledim. Üzerinden yıllar geçti. Erkeklerin biriyle tanışması, sizlerin tanışma yaşaması kadar kolay olmuyor sadece.
Anlıyorum. Aslında tipin ve mesleğin iyiyse çok kolay biliyor musun ama şu var erkekte kızlar mesleğe çok fena takıyorlar evi var mı evlensem evi geçindirir mi bir sürü kriter buda erkeğin omzunda büyük yük anlayabiliyorum
Tamamen şansa bağlı bence. Tip de meslek de bir yere kadar ilerletiyor.
Kader baştan yazılı bilemiyoruz erkenden evlenenler de mutlu mu meçhul...
Evet bilemeyiz. Hayatımdan memnunum ama yalnızlık da bir yere kadar.
İnsanın yaş ilerledikçe kriterleri de azalıyor 30 dan sonra özellikle o psikoloji daha ağır oluyordur eminim
Evet çok bir şey aramıyor insan. Uyum, anlayış ve birkaç şey daha.
Doğru yerde ararsan bulursun telaşa da gerek yok ne kadar istesen de olmuyor bazen kalbide yormaya gerek yok boş insanlarla kaç sevgilin oldu bilmiyorum ama
4 ilişkim oldu. Öyle olmazsa yandım bittim halinde değilim ama olsa fena olmaz :D
İyi çok değilmiş aman oluruna bırak bir tane olsun sonsuz olsun boş ver
Oluruna bıraktım, böyle gidiyor şimdilik
İnsallah bu sefer doğru insanlara rast geliriz diyelim o zaman
İnşallah :) Benim yaşım ilerliyor, zor biraz ama belli olmaz tabii. 37 yaşındayım.
Uuu siz biraz büyükmüssünüz ben 30 falan zannettim ama yinede geç değil
:D :D Geç olmaya yakın
Yasini göstermiyorsan hala şansin vardir
Birkaç yaş daha genç gösterdiğimi söylerler
Anlıyorum inşallah kalbine uygun biri çıkar tez zamanda 🌸
Umarım :) Umarım senin için de biri çıkar.
Aminn teşekkür ederim 🙏🏻
😊
Arkqdaşımla yattı oe
Beklenir erkeklerden
Arkadaşıma ne demeli orsb
Daha çok gençsin onunla evlenecek değil o arkadaşın orsb ile kalacak hep
Abi bizi yan yana gören sevgili olduğumuza inanmıyordu sen buna nasıl baktın diye boy yok tip yok para yok vizyonsuz ama neden bilmiyorum seviyorum arkadaşları bile peşimde koştu kendi kaybetti valla elimi sallasam ellisi
Afferin ablacim boyle ozguvenli ol o kaybetti demek kadar guzel bir sey yok. Seni cepte gorunce bu şekil oluyorlar senin veya benim gibilerin suçu yok
Aynen valla 💋❤
Seni mi düşünecekleri sanıyorsun
Ne alaka? Neden beni düşünsün. Yaratıcan tokat yemelerini bekledim sadece o kadar
O kadınla mutsuz olsa aldatmazdı zaten
Gerçekten insanlarin mutsuz olduklari icin mi aldattığını düşünüyorsunuz aç gözlülük bas baya erkek bu kadınla aynı yerde calisiyor dikkatini çekmiş ayrilsaydi keske aldatmadan once benimde haberim olsun isterdim
Yanına kalmaz merak etme ah alan düzen tutmaz
Yok be abi kalıyor uzun vadede kalmasa da Allah göstermiyor gurur yapmayalim diye ben hep birlikte olduklarına şahit oldum
Ona bişeyler yapariz istersen
Demekki o kadın mutlu ediyo adam kurtulmuş senden
Mutlu değilse gitmeyi seçebilirdi ben yakalamasaydım hala benimle birlikte olacaktı bana sükretsin o kadin
Mutludur muhtemelen
Sağol ya 😀
Kabullen üzme kendini
Haklısın kabullenmek lazim
Onla da senle de özeli mi var
Ayrıldın mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?