
2 ay

Kadın dırdirı yüzünden ihtiyacınız olduğu kadar konuşsaniz ne olur diyecem ama bunu bile demeye korkuyorum. Yalnız hissetmiyorum aslında zamanıni bekliyorum çünkü bende hazır değilim özgür ruhlu biriyim kurt kaynıyor içimde çabuk sıkılıyorum ve hızlı yaşamayı seviyorum. Biraz daha olgunlaşmam gerektiğini kabul ediyorum
Yalnız hissetmiyorum ki hiç bir zaman hissetmedim etrafımda insan olmasa bile olmayışı hiç rahatsız etmedi birini aramadım. Olursa ne ala ki şükür çevrem var.
Bu yazıyı o kadar iyi anladım ki, direkt içime işledi resmen 😂💔 Bazen dışarıdan özgüvenli, güzel, güçlü görünürüz ama en ufak tetikte içimizden o yalnız, kırılgan taraf fırlıyor. Bu seni mal değil, sadece çok hassas ve gözü açık biri yapıyor aslında 🧠✨
Belki de yalnızlığın sebebi, herkesi hayatına almamayı seçmen… Peki sen, biriyle olsan gerçekten o yalnızlık hissi geçer mi, yoksa asıl mevzu iç dünyanda mı sence? 💬🫶🏻
Cevap
24Cevap
Hiç yalnız hissetmiyorum ki, böyle kafam daha rahat
Yalnız olmayı seviyorum ya arkadaş canlısıyım
Kimse yok ama yalnız hissetmiyorum
canım istemiyor çünkü.
bu zamana kadar yoktu (hala yok orasi ayri da) kimseden etkilenmemistim hayatıma almaya degecek kadar, ama uzun süre sonra birinden gerçekten cook fazla etkilendim birkac gundur kafa leyla dolanıyorum (daha çok yeni 💔). aynı şehirde degiliz, bu beni cok korkutuyor baglanmaktan korkuyorum olursa olur deneriz sansimizi olmazsada artik kader kısmet..
bacim kac yasindasin bilmiyorum ama reele donemicekse, 2 3 sene icinde evlenemiceksen sehir disindan birinden hoşlanmani tavsiye etmem
21 yaşındayım, uzak mesafe ve sanaldan zaten yurutemem ama gorusmek istesek bile surekli görüşemeyeceğiz bu kafami cok kurcaliyor. ama aşırı derecede etkilendim her seyinden bilmiyorum kafam karıştı
eger asık olup uzulmiceksen tadini cikar, asık olurum diyorsan simdiden engelle 2 gun aklina gelir 3. gun baska çıtırlara bakarsin hsidjd
ben kesin aşık olurum hem de çok hahahjs sonra depresyona gecis yaparız sjsks neyse ya olacagi varsa olur zamani gelince evrene bırakıyorum 😄
yok emir yürümüyor zaten biliyorum ben nasibimi zorluyorum genelde ondan hajsjs
Ben şimdiye kadar ikinci defa aşık olmaktan korktuğum için kızlardan kadınlardan uzak durdum. Pişman de olmadim. Ama sanırım artık zamanı geldi biriyle flört zamani
Tercihli yalnızlık, erkek adamın karıyla kızla işi olmaz, uğraşacak vakti olmaz, tribe naza boş muhabbete gelmez
nasil evlenicen
aaaaaaaa
bu guzel genetik cocuk yapmaya degmez mi!!!
Kadınlar menfaatci, boya tipe paraya takıntılı. Gerçekten samimi ilişki kurma potansiyeli olan kadın sayısı az
Hiç yalnız hissetmedim sevgilim olmayınca yalnız olmuş olmuyorum gereksiz insanları hayatıma almıyorum belli bir çevremde var zaten çok şükür
hayatımda olmasını istediğim kişinin hayatında olması istediği kişi olmadığım için... ona sunabileceğim pek hayırlı bişi de yok zaten💔
Hiçte yalnız hissetmiyorum eşim çocukları alıp memleketinede gittide az kafa dinliyorum
Yalnızlık bazen iyiymiş
İnsanlara olan güvenim yıkıldı. Ama hayatıma girmeye aday biri var şu an
Doğru kişi yoktur hayatında. İkinci için de bilmiyorum belki sevilmeyecek biriyimdir
Çünkü benimle aynı şeyleri düşünebilecek, hislerime ortak olabilecek, Beni anlayabilecek biri yok
Herkes aynı geliyor, ne istediğini bilmeyen zeka seviyesi düşük, kadın düşkünü hiçbir baltaya sap olamamış tipler. O yüzden
Kimsenin benk begencegini dusunmuyorum
fiziksel acidan mi soyluyosun bunu
Evet hem fiziksel hem pskolojik
tipin iyi bence psikolojini bilemem
Saolsn ama ben kendimi hic begenmiyorum
rica ederim
Eyw
detay hönkürttü :ASD
seni güldürmeyi sevdim...
Düzgün biri çıkmadığı için
Birine gerek yok cunku
Bundan kaçış yok..
İnsan sevmiyormuşum ben yeni anladım
Kriterlerime uygun avrat bulamıyorum
Yok çünkü istemiyorum gerek yok yani
Hayatımda kimse yok nedenini bilmiyorum.
Paramız olmayınca yalnız hissediyoruz:)
Kimseye tahammülüm yok çünkü uğraşamam kimseyle
İstedim sevdim kişi yok.
ben tek mutluyum
İnsan sevmiyorum
Yeni ayrıldım ondan
Bazı insanlar kendini sevmiyo ondandır
Biri var ama o senle degil
Hayatın gerçekleri..
Olmadığı için yok
Olmasa daha 8yi
Kısmet
Tipsiz im
Biliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?