Herkes hayatını kurmuş da sadece siz eksik kalmışsınız gibi hissettiğiniz oluyor mu?

Bugün hava güneşliydi malum pazar günü herkesin hafta tatili, bir avm de arkadaşımdan bir şey teslim almam gerekiyordu her yer aile doluydu çoluk çocuk ağlayan bebekler çiftler 😂 Bayram öncesi tabi alışveriş falan. Açıkçası böyle manzaralar gördüğümde içimde hep eksiklik hissederim çünkü hiç mutlu bir ailede büyümedim oldukça nesesiz sürekli dert yanan insanların arasında büyüdüm ve tabi birlikte pek bir şey yapılmayan. İçim eziliyor nedense hep o anılarımı yalnız olmamama rağmen yalnız hissettiğim günlerim aklıma geliyor. Sanki dışarıdan bakınca o insanlar çok mutlu hiçbir problemleri yok (ki öyle olmadığını biliyorum) bir bana kötü şeyler denk geliyor
Herkes hayatını kurmuş da sadece siz eksik kalmışsınız gibi hissettiğiniz oluyor mu?
Cevapla