37 yaşında boşanmış ve çocukluyum, 21 yaşındaki bu kızla ciddi ilişki yaşamak yanlış mı?

Şu anda buraya yazdığım için bile utanıyorum. Fakat bu problemi özellikle tecrübeli kardeşlerden destek alarak çözebilirim. Ben 7 yıl önce eşimin beni artık sevmediği gerekçesiyle 2 sene sabırla düzelmesini bekledikten sonra ayrıldım/terk edildim ve hayatıma hiç kimse girmedi. Şimdi bir kız var ama benden 16 yaş küçük ama ben sırf yaşça büyük olduğum için sürekli kaçıyorum. Kızım var 8 yaşında ve ayrıldığımı da biliyor. Hanım hanımcık aile değerleri çok iyi giyinmesini bilen oturmasını kalkmasını bilen insanın bakmaya kıyamayacağı kadar güzel bir kız ama ben aradaki yaş farkı sebebiyle uzak durmam gerektiğini düşünüyorum. Kendisi birlikte zaman geçirmek istediğini bana söyler birçok ortak noktamız var ikimiz de inancımıza sıkı sıkıya bağlıyız. Sosyal bir ortamda benden hiç uzak durmaz. Ben de kendisiyle sohbet edip vakit geçirmekten çok mutluluk duyarım. Yaş farkı sebebiyle de ilişkimizi bir adım öteye taşıyamıyorum yaklaşık 1 yıldır tanışıyoruz kardeşleri özellikle beni çok severler.. O daha hayatının baharında ben çoktan sonbaharı bitirmek üzereyim. Dengim kimse de hiç çıkmadı ya da ben hiç bağ kuramadım kimseyle bilmiyorum kafam çok karışık.. Her şeyimiz o kadar uyuşuyor ki onunla bir tane bile fikir ayrılığımız olmadı. Aynı ortamdayken bile sürekli birbirimizi arıyoruz. Sadece ya bitirip hiçbir şey olmamış gibi bu fikri aklımdan atmakla devam etmek ya da bu ilişkiye bir fırsat vermek arasında kaldım. Aklım yüzünden bu ilişkiye fırsat vermemem gerektiğini düşünüyorum. Kalbim ise bu senin çok sevebileceğin birisi diyor.. Yaş farkını ve evlenip ayrılmış çocuklu birisi olmasam onu mutlu etmek için tüm benliğimi kullanmaya hazırım onunla birlikteyken kendimi hem güvende hissediyorum hem de savaşçı ben sınırları zorlamaya hazır hale geliyorum.. Fikirleriniz benim için çok değerli ve bu konuda benim için çok özel lütfen terbiye sınırları içinde yorum yaparsanız çok incelik göstermiş olursunuz. Esenlikler dilerim..

37 yaşında boşanmış ve çocukluyum, 21 yaşındaki bu kızla ciddi ilişki yaşamak yanlış mı?
Cevapla