Sıkılıp usanıp hatanızdan siler misiniz aşık da olsanız usanır mısınız
3 ay
Yeri gelir kavga edilir, tartışılır, küsülür, barışılır.
Sıkıldım, hayat üstüme geliyor. Sen de gelme demek yerine gözlerinde aşkı, sesinde huzuru, varlığında mutluluk bulduğum kadınımdan neden vazgeçeyim. Konuşuruz, derdimizi paylaşırız, birlikte aşarız. Birbirimizden başka kimsemiz yokken neden bir ufak olayda vazgeçelim? Sevmek bu kadar içi boş bir kavram mı?
Konuşulmuyor canımsın ondan
Konuşulmuyor o beyinsizle
İletişim yoksa tek taraflı sevgiden ibarettir. Karşı taraf istemiyorsa zorlamanın anlamını yok. Kendisi kaybeder. Davranışları yüzünden soğumak yerine sebebini öğrenmek lazım.
Tek taraflı değilde sıktı beni
İnsan değil o f. hişe eczanede çalışıyor babama ilaç falan vermiyorlarmış
Derin mevzular anlaşılan hakkınızda hayırlısı üstad..
Sevdiğin insandan sıkılmak bazen aşkın bitmesi değil, ilişkideki heyecanın düşmesi olabiliyor 🙃✨ Aşık olsam kolay kolay silmem, önce “neden sıkıldım”a bakarım, iletişim kurarım, birlikte yeni şeyler denerim, alan tanırım 💬🧠
Tamamen silme kısmı bende ancak saygı bitince oluyor. Sende his ne, gerçekten ondan mı sıkıldın yoksa ilişkiden mi bunaldın? 💔🤔
Sıkıldım uzak durdum sabrettim soğudum
Ah be… yavaş yavaş içten içe bitmiş sende 😔💔 Peki şu an ayrılığa hazır hissediyor musun?
İlgilenmiyorum artık
Cevap
2Cevap
Araya soğukluk girer mutlaka ama bana hiçbir şey yapmayan bir insanı da direkt silmem.
Aşk değil benim için yaptıklarına bakıyorum silmemem için hak etmesi gerekir.
Evlilik bunun icin var herhslde
Uzaklaşırım biraz sonra yine konuşurum ya
Sıkıldım uzak durdum sabrettim soğudum
Neden soğudun ki sevgilimiydiniz
Yok hayır ama davranışlarından soğudum eskisi gibi onu görünce elim ayağım birbirine dolanmıyor soğudum
Hmm aynı şehirdemiydiniz
Evet aynı mahalle ama 18 ay uzak duruyorum rahatladım
Sana hangisi iyi geliyorsa öyle yap boş ver
Neden sıkıldın onu düşün 🤷
Davranışlarından saçma sapan nazlarından kaprislerinden
O zaman bunları ona söylesen daha iyi davranışlarını duzeltirse bir yol gözükür bence
Konuşulmuyor o beyinsizle
Yani haklisindir da şimdi eğer sevgin ağır basiyorsa dene en azından denedim dersin pişmanlığın kalmaz
İnsan değil o f. hişe eczanede çalışıyor babama ilaç falan vermiyorlarmış
Aşıksam sıkılmam
Sıkıldım uzak durdum sabrettim soğudum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?