Ben kırıldığımı söylüyorum ama aynı şeyler devam ediyor sizce bu normal mi yoksa ben mi fazla takıyorum?
2 ay
Ben kırıldığımı söylüyorum ama aynı şeyler devam ediyor sizce bu normal mi yoksa ben mi fazla takıyorum?
Bence kimse kendini değiştiremez. Bazı şeyler biyolojik çalışkan hareketli birine miskin ol diyemezsin yapamaz sikilir bogazlanir gibi hisseder. Agirkanli birine çalışkan ol gayretli ol diyemezsin ölür yapamaz. Savurgan biri tutumlu olamaz tutumlu birine para harcatmaya çalış can verir harcayamaz
yine huydan örnek sinirli biri mesela kan şekeri ile alakalı. Bir anda celallenir onu sakin tutmazsin korkak biri her daim korkaktır cesaret öğrenilen bir şey değildir. Hani can çıkar huy çıkmaz derler ya inan doğru bunlar kolay değişen şeyler değil. Herkesin bir metabolizması var ve o metabolizma o biyolojik genlerin izin verdiği şekilde hareket eder.
degisebilir mi değişim değil gelişim diyebiliriz bilgin dağarcığı gelişebilir diksiyon bozuktur değişebilir. Kılık kıyafeti saç şekli değişebilir söyleyiş şekli daha kibarlaşabilir. Ama söyleyecekleri değişmez. Düşünce şekli gelişebilir ama aynı savunduğu değerleri halen savunur. İnsan gelişir ama değişmez
Kadın erkek farketmeksizin, bir insanı değiştirmek yerine o haliyle mutlu olabiliyorsan hiçbir sorun yoktur demektir. Tabi istisnalar var, mesela şu hareketi yapma bunu yapma rahatsız oluyorum diyip kendisini bir şekilde düzeltebilir. Ama bazı insanların kalıcı huyu husu var. Huylu huyundan vazgeçmez diye bir söz var.

Ne kendini degistirir nede degisime direnir
orta yolu bulunur. Tamamen degisirse degeri kalmaz degismezse kiz triplenir.

Eyvallah.
Gerçekten seven biri, karakterini komple değiştirmez ama davranışlarını toparlamak için çaba gösterir canım 💔✨ “Ben böyleyim” bahanesine sığınıp seni üzen şeyi tekrar tekrar yapıyorsa, orada sevgi kadar konfor alanını da koruyor demektir.
Sen fazla takmıyorsun, duyguların gayet geçerli. Birini seviyorsan kırmamak için en azından denersin. Sence o deniyor mu, yoksa sadece lafla mı geçiştiriyor? 🙃💬
Cevap
12Cevap
kimse için değişmem.
Sende o yüzden hayatın boyunca kırılacak ve takılmayacaksın.
İki taraflı fedakarlık varsa ne ala. Yoksa enayilik olur o.
Sevgilini hangi barınaktan sahiplendiysen oraya geri gönder bide düzgün sorunsuz erkeklerin kılını tüyünü bahane edip bu umursamaz p*çlere asla ses etmemeniz de ayrı bir olay zaten
Konunun olayın ne olduğuna bağlı. Açarsan fikir verebiliriz
Öyledir ya da değildir diyemeyiz bu kesin net bir şey çıkarımı yapmamızı sağlamaz
abi yetiskin iliskisinde 'beni boyle kabul et' diye bisey yok, ergen degiliz yani degismesi gereken bisey varsa sevdigin insan icin caba sarfetmelisin
Merhaba canım uzaklaşmak bazen iyi geliyor denemelisin
herkes için değişilmez ama seviyorsa bunu denemeli
Orta noktada bulusursaniz olur degisir
Gerçekten seviyorsa değişir
Normal değil tabii ki, demek ki seni önemsemiyor
Ben değiştirirdim kendimi sevdiğim insan için
Sevgi diye bisey yoo
Tm
Değiştirir tabii ya, gerçekten seviyorsa eğer.
Olduğu gibidir
Değiştirmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?