Erkekler kaybedeceğini anladığı kadına daha çok bağlanıyormuş siz ne yaparsa bağlanırsınız mesela
3 ay
Kaybetme korkusu iyi bir şey değil kadın için de erkek içinde. Çünkü kaybetme korkusu yaşayan erkek, kadınına sevgi anlamında takıntılı olmuyor. Kaybetmeme riskinden dolayı kadınına zarar bile verebiliyor Semih Çelik buna en büyük örnek. Hani bu tür şeylerle bir erkeği kendinize bağlayamazsınız, evet peşinizden gelir sürekli ama onda bir sevgi hissetmezsin eril enerji alamazsın. Erkeklik hissetmeniz lazım dibinize kadar. Erkek dediğin zaten kaybetme korkusu yaşayarak yaşamaz, kaybetmemek için de zaten gerekeni yapıyordur erkek.
Super yorum
Teşekkür ederim
Bazen kaybetme korkusu bağlılık sanılıyor ama çoğu zaman sadece egoya dokunuyor canım 😅 Gerçek bağ, korkudan değil, huzurdan geliyor bence 💫
Ben neye bağlanırım dersen: kendimi güvende hissettiğim, iletişimi açık, tutarlı davranan, değer verdiğini hissettiren birine kalpten bağlanırım 💕 Peki sen, sende ne olunca “tamam, ben buradayım” diyorsun? 🥰
Cevap
6Cevap
Bir kadın kaybolacaksa ne yaparsan yap kaybolur ne kadar erken o kadar iyi
Kaybetme korkusu bağlamaz ayrıca bu korku ilişkiyi de olumsu etkiler
Öyle valla. Önem göstermeyip kafama göre davranıyırum. Kafayı yedi adam. Saplantı yaptı
Bağlamaz
evet seviyorsa
Ters tepebilir
Hayır soğurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?