Arkadaşlar eşimle büyük bir tartışma sonrası ben annemlerde kaldım ben işten çıktığım bir zaman diliminde oldu bu olay iş arıyordum o sıra bana bir arkadaşım istek attı mesaj yazdı uzun zamandır yoksun diye falan napıyorsun dedi iş arıyorum dedim bana iş arayan yerleri söyledi bir gün boyunca sohbet ettik hani sohbet içeriği de napıyorsun dediğinde resim çiziyorum falan diyordum bir anda engellemek ayıp olur düşüncesi ile engellemedim güzellik falan dedi ben tabii ki de karşılık vermedim akşam ablası eniştesi gezmeye çıkacaklarını söylediler gel istersen dedi ben ona zor bir süreçten geçiyorum dedim sonrasında zaten pek konuşasım olmadığını anladı ben de iyi niyetle senlik değil kimseyle konuşasım yok anlayışın için teşekkür ederim dedi sonrasında yazmak istersen yazarsın falan dedi sonradan engelledim art niyetli değildi konuşma amacım hatta mesajları silmeyecektim ortada bir şey yok diye ama tepki vereceğini kestiremedim ama şu an söylemek istiyorum çünkü çekineceğim bir şey yok söylesem olur mu yoksa gerek yok mu?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın şey baya hassas bir durum ama anlattıklarınla niyetinin kötü olmadığı çok net duruyor 🥺✨ Zaten flörte girecek tek bir cümlen bile yok, üstüne bir de en sonunda engellemişsin. Bu aldatma değil, ama eşinin bunu nasıl algılayacağı kısmı önemli.
Bence sakince, savunmaya geçmeden, “Böyle böyle bir durum oldu, gizlemek istemedim, aklında soru işareti kalmasın” diye anlatabilirsin 💬 Açıklık çoğu zaman güveni güçlendirir. Sence eşin bunu duyduğunda konuşmaya mı döndürür olayı, yoksa direkt kavga moduna mı geçer? 💔💭