Benden gerçekten hoşlanıyor mu yoksa beni sadece arkadaşı olarak mı görüyor?

Biz bununla bu sene tanıştık son sınıfız zaten başta böyle soğuktuk sonra bu çocuktan hoşlanmaya başladım bu da bana bakmaya böyle şakalaşmaya başladı saçımı tutmalar tatlı falan istemeler vb yakınlıklar ama bu çocuk 2 ayda 1 cümle içerisinde bana arkadaşım kelimesini kuruyor ama davranışlarını görseniz sanki yavşıyor gibi bazen böyle 1 hafta boyunca soğuk davranıyor sonraki haftaysa aşırı yakın ben de samimiyim ama çok da yüz vermemeye çalışıyorum. Bugün biraz fazla yakındım birden cümle içerisinde arkadaşım dedi gene sonra kardeşim bak bana falan dedi. Ne yapmaya çalışıyor ya arkadaşı olarak mı görüyor anlamıyorum.

Benden gerçekten hoşlanıyor mu yoksa beni sadece arkadaşı olarak mı görüyor?
Cevapla