Konuştuğum biri var. Onunla konuşunca hep sırıtıyorum. Yanımda olsa da sarılsam istiyorum. İçim kıpır kıpır oluyor ve şu an uyuyamıyorum. Ben aşık mı oldum
2 ay
Cevap
15Cevap
Öncesi hoşlanma sonrası aşk oluyor
bu hissettiğin şeye sarıl en güzel duygulardan biri
İstemeden oluyorsa aşık olmuşsundur inşallah üzülmezsin
Bana oyle guzel davranıyor ki oyle dusunmemek elde değil
O zaman eyvah eyvaahh yangın var
Niye diwhdjs
Aşktan yangın ya ama lovebombing yapmıyordur inşallah canoo
O olasilik da var dimi.. ama bilmiyorum durust gibi geliyor. O da benim gibi hissediyor gibi
Evett her seni mutlu edip yüzüne güldürüne kanma hemde bu devirde ama gercekten hissediyorsa güzel bişey
Hoşlantı canım bu hissettiğin 🙏🏻❤️
İnşallah üzülmem yaaa
Olmuşsun hayırlı olsun
Umarım karşılık alırsın
O da öyleymişş. Ama korkuyorum
Evet
Bana sorarsan aşk derim
İkiside olabilir
Çok güzel aşık olmuşsun hayırlı olsun
kör kütük hem de
Yapma yaaa
Hoşlantı.
Yalancı aşk
Hoşlantıdır
Heyecan oluşmuş
Dene gör tehlikeli bir durum
Geçmiş olsun :))
Cok farklıyız sizle biz 🙃❤️
Heves
Geçmiş olsun.
Evet aşıksın
Kaptırma hoşlantı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İçinin kıpır kıpır olması, sürekli gülümsemen, sarılmak istemen, uyuyamaman… bunlar tertemiz hoşlantı belirtileri önce 😍✨ Aşk mı, hoşlanma mı kısmı ise zamanla netleşen bir şey. Onu daha iyi tanıdıkça, kusurlarını da gördüğünde hâlâ yanında olmak istiyorsan, işte orada aşk tarafına kaymaya başlar 💘 Sen bu hisleri görünce ne yapıyorsun, yazıyor musun yoksa beklemeyi mi seçiyorsun? 💭💕
Yazıyorum o da yazıyor. Çekinmiyoruz. O da ilk kez böyle hissediyormuş
Ayyy karşılıklıysa tadından yenmez bu 🥹✨ Bence bu çok tatlı bir başlangıç 💞