3 ay
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
100Cevap
Değildir bence kahve alıp bankta otururken de içilebilir
Cafe vs boş iş en iyisini yapmış. Daha iyi muhabbet edersin.
lüks kafe olmaması sorun degil de niye yürüyelim ki ucuz da olsa bi yere oturulur bence
@hwpdnwodle haklısın ama öyle bencil öyle içten pazarlıklı öyle en ufak şeyleri düşünen erkekler var ki yani yapmayan yapmıyor
olabilir
@hwpdnwodle benim olduğum yerde herhangi bir kız olabilir bu illa partneri ile alakalı bir durum değil partneri daha çok önem gösterilir ama benim olduğum yerde kadın sadece siparişini vermeli gerisine karışmamalı en son kalkarken o kapıya doğru ben kasaya doğru gitmeliyim olması gereken budur yani bir kadınla bir yerde oturuyorsun ortak hesap ödemeye kalkıyorsun bu nasıl bir zihniyet ne bileyim gel de hadi ona nasıl anlaşırsan anlaş
İllaki cafeye mi götürmesi gerekiyor yürüyüş de yapılabilir birlikte
Normal kafe de olur yani niye illa lüks olsun çay kahve sonuçta
Hayır ben genelde kendim söylerim kendim isterim parkta vs bı yerde buluşalım diye.
Yuo niye her buluştuğumuz kızı kafeye götürecez diye bı kural mı var
cimri değil de parası olmayabilir ya da lükse kaçmayı gereksiz görüyordur.
Ben ilk buluşma da ye ek için plavcı önermiştim
Hatun gülmekten yürüyemedi 10 dk boyunca.
İlk bulusmada lüks cafe derken 😂 annemin çok sevdiğim bir sözü var "dahagötlerini yıkamayı bilmiyorlar birde sevgili yapıyorlar
Luks kafeler cringe ve vitrin gibi ve samimi degil. Parkta kahve yuruyus mukemmel.
Yaşın 30 olmuş olmuş bunuda kaçırırsan gitti fmfmdm hala kafe peşindesin
E ben shipledim sizi 😁
Anlamadım 🙄🙄
Neyini anlamadın shipledim dedim işte jdjd evlenin
Shipledin 🙄🙄 umarım iyi bişidir bu yaştan sonra diplemesin kimse de 😀😀
Hdhdhhx yakıştırdım anlamında ya. d
İyide nasıl gördün de yakıştırdın kadının yüzü gözü nerde sbcbfbcnn belki acayip çirkin
Hem parkta kahve ısmarlayan birisi var ne romantik adam🙄🙄
Jxjdjxjjx yok çirkin değildir yaa hislerim yaniltmaz hayırlı olsun bence mesaj at derim
Utanırım ben çekingen bir insanım 😝 sen at yerime anlatırsın bana ne oldu diye🙄🙄
Deliye bak ben niye atiyom jxjxj sen yapacaksin
Hee demi dur ben bi sene düşüneyimde karar verip atayım öyle hemen olurmu🙄🙄
😫 hahaha çok komik
Evlilik diyince geriliyorun dmdmdm
Yaş 43 60 yaşına gelince mi hazır olacaksın jxjx
Daha önce hakkımı hor kullandım herhalde ondandır 🙄🙄 bu tiple daha evllenmem ekmeğini yiyellim azcık dmdmdm o kada şey yaptık 🙄🙄
Abi yanlış anlama tipin çok iyi değil kendinizi kandirmayın jdjs bul hanım hanımcık birini evlen
Bakış açısına göre değişir şekerim o dmdmdm öyle hanım hanımcık kadın kaldımı kısmet bu işler.. 🙄 hayırlısı hayırlısı😀
İyi bakalım hayırlısı 😄
Cimri mk bilemeyiz de belki daha hoş olacağını düşünmüş olabilir bu şekilde
Mi olacak yanlış yazmışım üzgünüm
Bence lüks kafeye gidecegine parkta kahve ve yürüyüş daha iyi vede daha rahat yani
Lüks olmasına gerek yok nırmal kafe de olabilir yahu park ne
Ne yapacak hemen sturbuksa mi götürsün hemen ye bitir adamı sonra da verme
Adamin amaci ticaret değilse yani alışveriş değilse ortada da bir samimiyet var ise nerede vakit geçirdiğin önemli değildir önemli olan iyi vakit geçirmektir
Aslında güzel bir tercih açık havada insanın içi açılır
Değildir. Tam tersini düşünelim. İlk buluşmada pahalı yer talep eden kız nasıl düşünülür peki. Bu yüzden kalıplara ve önyargıya takılmadan buluşmak en iyisi.
Bence ilk buluşma birbirini tanimak icin daha sakin birbirinizi rahat ifade edebilecegi yer olmalı. Kafe güzel olur. Parkta yürüyüşü tercih ediyorsa ya cimridir ya da parasi yoktur.
Bence evet olmaz o iş. ya ilk buluşmada güzel bi yerde bi kahve ısmarla yani bazı erkekler de bi tuhaf ömür mü geçer bunlarla
Alakası yok belki başbaşa takılmak istiyor her şey cimrilik değil.
Sen hangisini tercih edersi
Siz neden böyle basit şeylere takılıyorsunuz valla sizin gibiler yüzünden ilişki yapasım gelmiyor
Belki kadını deniyordur beni yiyecek diye :D o buluşmaya sorun çıkarmazsa 2 ye lüks yerler olur belki :D
Açıkçası daha güzel bir teklif sunmuş kafe de oturup durucaksiniz popon ağırır gez parkta çekirdek kola yaparsınız
Aksine bence güzelce seni tanımak ve tavırlarına bakmak istiyor
Kahve sadece sembol adam doğayı seviyor demekki
Cimrilik olabilir de olmayabilir de
vur kıçına tekmeyi yol alsın :)
Tek bir durum ile değerlendirmemek gerek.
Hayat dolu enerjik biri de olabilir
Lüks kafe? Neden lüks kafe?
Tarzı ve kişiliği kafaysa neden olmasın
Onu anlamak için zaman gerekir
Lüks cafe hayali kuran birinden olmaz zaten.
Doğru olan o bence her şey doğal
Kötü bir niyeti yoktur ya
Ne niyetle teklif ettiğine göre değişir
Bence mükemmel bir şey bunu bana bir erkek yaparsa çok etkilenirdim
Tam Her şeyin bir adab usulü var ya oturup karşılıklı sohbet edeceksin yürürken ne demek yani
Maksat beraber zaman geçirmek birbirinizi tanımak değil mi neden lüks
İki uç örnek bu orta halli normal Cafe olabilir ya da yemeğe gidebilirsiniz
Yoo nolcak biri dumanın içi biri dukanim dışı adam yine kahve almış ister
Sen nesin önce onu konus. Önce bir aynaya bak, deki ben kime ne diyorum
Sen nerde oturmak istersin
Bana göre normal parkta daha rahat hissediyordur belki
yoo neden cimri olsun. kafeye tıkılmak yerine parkta yürüyüş yapmak çok daha güzel bence.
Hayır değil bence ve daha güzel öyle olması sen diğer 2.3. Görüşmeye göre karar ver
ikiside değil. varoş
Cimri değil hoş biir teklif.
yok canım sapık o
Ben seviyorum öyle yerleri bence cimri değildir...
Ne gibi yerler
Sakin yerleri daha çok seviyor olabilir
Cimri demeyelim işsiz mağdur diyelim
Durumu iyi değildir belkide
Hem cimri hem gorgusuz
Değil gayet güzel ve ince düşünceli bence
Hayir tabiki bizde parkta oturmuştuk yeşillik bi alanda vadide
Değişir içini tanımayınca bilinmiyor
İlk buluşmada benim için mekan fark etmez