Arabayla gelmiyorlar genelde toplu taşıma bir de benim yerime kart basacakmış 😂 31 yaşındayım artık toplu taşımaya binemem ergenler gibi bu yaşta bir erkeğin artık araba ile buluşmaya gelmeleri gerekmiyor mu?
2 ay
Arabayla gelmiyorlar genelde toplu taşıma bir de benim yerime kart basacakmış 😂 31 yaşındayım artık toplu taşımaya binemem ergenler gibi bu yaşta bir erkeğin artık araba ile buluşmaya gelmeleri gerekmiyor mu?
Araba şartı koymak başka, özen beklemek başka. Mesele toplu taşıma değil; ilk buluşmada karşı tarafın planlı, zahmetsiz ve yetişkin bir tavır göstermesi. Herkesin beklentisi farklı, buna zihniyet demek kolay. Ben kimseyi küçümsemiyorum, sadece bana uyan şeyi söylüyorum. İnsan ne istediğini biliyorsa yanlış kişide oyalanmaz.
30 yasinda biriyle görüşmüştüm. Ağustos ayında buluştuk ve evlerimiz arasinda 2.5 3 km mesafe var. bulusma yeri de benim eve cok yakin bir kafe, ben yuruyerek gittim, mesafem 5 dakika falan. adam benden once gelmis oturmus kafeye iyi guzel, yanina gittim ve YURUYEREK geldigini ogrendim. 3 km yolu 30 dkda yürüdü desek, bence ilk bulusmaya yazin ortasinda yarim saat yol yürüyerek gelinmez ya terlememeye calıs zahmet olmazsa. ortalama üstü maas alan ve 4 5 senedir calisan biriydi, arabasının olmayışından ve taksiye bile binmeyişinden ya aşırı cimri ya da aşırı savurgan oldugu çıkarımını yaptim. 2. bulusma olmamıştı
Erkekleri ticari taksi ve atm olarak gören kadından olmaz asıl. Sizin yüzünüzden bütün kadınlara paragöz muamelesi yapılıyor. Cinsimizin yüz karalarısınız.
Kimsenin maddi durumunu eleştirmek bana düşmez ama 30 lu yaşlarda birinin de bi zahmet arabası olsun.
Diğer konu ise sırf arabası yok diye eleyeceksen de bu da senin ayrı kaşarlığın olmuş oluyor. Kaşarlık kelimesi burada peynir olarak. Yanlış anlama
Annene iade ediyorum bu lafı
Ölmüş kadına ayıp edersin ama
Umrumda değil senin gibi bir şey doğurmuş burada küfür ediyor milletin namusuna
Peki sana arabası yok diye birini ezikleme yetkisini kim verdi
Soruyu oku nerede eziklemişim 30 yaş üstü bir erkek maddi olarak olmadıysa ve üstüne evlenme planı yapıyorsa komiktir kadın peşinde koşacağına iş güç peşinde koşmalı
Saa olur mu hiç? Siz 31 yaşındasınız. Ergenler gibi toplu taşımaya binmeniz hiç doğru olmaz. Sizi mercedes ler bmwler almalı bırakmalı. Şu hayattaki tek varlığı kadınlığı olan senin gibilere acıyorum gerçekten
Ay sus sende aynısın belli minibüse bin sevgilin ile gtü başka erkeğinkine değsin olur mu sonra dönüp sor kendine ben erkek miyim diye zihniyete bak erkecikler
Benim çok şükür arabam da evim de var maddi durumum da gayet yerinde. Bu yaşıma kadar çalıştım çabaladım hepsini yaptım. Söylesene sen niye Bi araba almadın? Lafa gelince eşitlik eşitlik dersiniz. Ama kendin Bi baltaya sap olamamışsın gelmiş burada millete laf söylüyorsun
Bazı şeylerin cinsiyeti olur mesela erkeklerin çoğu bakir değil ama kadından bekaret bekler ya da kadın evde çocuk bakarken adam eve para getirir vs buradaki erkekler feminenleşmiş
Bak orada sana katılıyorum işte. Bazı erkekler tam prenses haklısın. Ama bunun ölçütü araba değil. Manevi kısımla ilgilenmeyip tamamen maddi açıdan baktığınız için ilişkileriniz sağlıklı ilerlemiyor.
İlk buluşmaya toplu taşımayla gelmesi bence otomatik elenme sebebi değil ama senin konfor algın çok net, buna da saygı duymak lazım 🌸 31 yaşında biri için “artık konfor istiyorum, yanında güvende hissetmek istiyorum” demen çok normal. Ama arabası olmaması = kalitesiz erkek demek de değil. Önemli olan karakteri, ilgisi, sana davranışı. Senin için araba bu kadar önemliyse, bunu baştan açıkça söylemen daha sağlıklı. Sence arabası olmayan ama seni el üstünde tutan biri mi, arabası olan ama umursamaz biri mi daha çekici olur? 🚗💕
Cevap
31Cevap
BMW 3.20 sportline var bende. Benimde tek şartım bende bakire kadın arıyorum. Buluşmaya tam teşekküllü devlet hastanesinden alınmış kız oğlan kız dır kağıdıyla geleceksin. Kabul mü?
Bakire olmayan kadın çöptür. koyarım kapının önüne.
Kolay gelsin 😂
haklısın teyzem. seçim senin ve kimse buna karışamaz. eğer bu senin için büyük bir olaysa o kişiyi otobüste gördüğün an kaç ordan.
Sizde ayrı komiksiniz 22 yaşındasın sırf ben üzüleyim diye teyze diyorsun yaştan vuracaksınız ya hani 😂 komik ergenler
Niye olmasın ben anlamıyorum ki. Herkesin arabası olacak diye bir şey yok. Kaldı ki abimin arabası var trafikti parkti derken onlar bile İstanbul'da araba kullanmıyor. Toplu taşıma kullanıyor
Adam senin yerine kart basacak kadar samimi gelmiş sen altında bişey arıyorsun. Bidahaki sefere toplu taşımaya değil aynaya bak
Neyle gelelim teyze, uçarak helikopterle gelip paraşütle mi inelim yanınıza gökten?
25 yaşındaki biri 31 yaşındaki birine neden teyze der ki aklınca yaştan vuracaksın demi seni ergen 😂
Yaştan vurmak için değil, yazdığının ne kadar saçma olduğunu anlatmak için teyze yazdım, yaşın 19 olsa da böyle ap. tal sorular soran hanımlara teyze diye hitap ediyorum. Ki biz Avrupa ya da Amerikada bölgesinde yaşamıyoruz, en ucuz ölü araba 200-300 bin tl, oranın sorunlarını bu bölge ve coğrafyaya taşımasak mı acaba? Çünkü yabancı forumlarda da bunu görüyorum..
200 bin tl ye araba alamayan erkek ne Allah aşkına çok saçma knk yani hiç mi vasfı yok bu kişinin
Senin araban hangi model? :D
İ20
Madem araban var buluşmalarda sen erkeği evinden alıyorsundur o zaman :D
Begenmiosan sevmezsin ileride ztn birak flort isini 31 yasina gelmissin sana 31 bile cekmezler otur evde is yap calis para kazan
Bu devirde bisiklet bile alamıyor millet napsın
O zaman evlilik planları yapması gülünç
Kafayı yemişsiniz. 31 yaşında artık toplu taşımaya binemezsen neden kendi arabanla gelmiyorsun?
Şöyle düşün erkek aşırı yakışıklı , ortalama bir maaşı var , evi var ama arabası yok , karakteri çok iyi.
Şimdi sen bu adamı arabası yok diye eledin. Birdaha karşına öylesi çıkacak mı? Arabası olup karaktersiz çıkarsa neyapacaksın?
Birde şunj sor kendine herşeyi tas tamam yakışıklı biri sana niye baksın?
Araba şart değil ilk paragraf olsun yeter bana arabasıyla değil ben adamla evlenecem.
Bn ilk bulusmaya aracim ile gittim.60 dk bekledi. İstanbul trafigi bilmem anlatabildim mi
Arabayla kizi alip gezdiremiceksemiz karilara
Kizlara yazmayin awk
Hayır gerekmiyor. Gerekiyorsa seninde buluşman gerekir.
Arabayla gelip dönüşte eve bırakmıyorsa olmaz zaten
Kesinlikle millet anlamakta çok zorlanmış
Diğer seçenekleri değerlendir
Senin niye araban yok fakir miçin çen jsjdnd
Arabam var ama kullanmaya korkuyorum ayrıca erkek ol azıcık
Erkeğim cınım arabayla da giderim otobüsle de taksiyle de benim erkekliğimi araba belirlemiyor. Ayrıca araba süremeyen birisinin böyle isteklerde bulunması trajikomik 😅
19 yaşımda ilk arabam oldu senin gibilere karnım tok yani
Tamam
Şimi varoşlupuna devam edebilirsin insanları buna göre sınıflandırman bunu ortaya çıkartıyor maalwsef
Tamam hakaret etmeden konuş
Peki kusura bakma hakaretim için ama insanları da ona göre sınıflandırmayalım her insanın maddi manevi zor zamanları oluyor benimde oldu geçmişte seninde olabilir bir başkasınında
Bak yaşın küçük ama gerçekler acıdır eğer bir erkek evlenmek istiyorsa parası maddi gücü olmalı neden erkekler bunu kabul etmekte bu kadar zorlanıyor anlamıyorum neden ağrınıza gidiyor kadınların %90 nıda parasız erkek tercih etmez sen %10 nu beni ilgilendirir diyip geçebilirsin ama burada hakaret etmemelisiniz soru hoşunuza gitmediyse katılmıyorum diyip geçin
İyi de neden her maddi şey erkeğe yükleniyor bak ailemin maddiyatı yerinde çoğu zaman kapımızda 2-3 araba durdu ama buna göre insana değer biçilmesi hoş bir şey mi sence
Kadında çocuk doğuyor işini bırakıyor bu yüzden ev işleriyle ilgileniyor vücudu bozuluyor psikoloji bozuluyor zaten çoğu kadın da çalışıyor hem annelik hem evle ilgileniyor bir tek erkeğe maddi imkanının iyi olması düşüyor ki bu memur olsa bile kafi demek günümüzde onu da beceremiyorsa erkek ne diyim
Yani olabilir senin düşüncen tabi ben aşağıyı da yukarıya biraz olsun görmüş biri olduğum için maddi olarak çok büyük laf edemiyorum tr de yaşıyoruz bir gün diğerini tutmuyor
Bu arada eğer kırdıysam herhangi bir konusa özür dilerim
Arabam var yerine göre toplu taşımada kullanırım boş yorum
22 yaşındayim gecen hafta antika aracimi topladim gicir gicir oldu
Nerde oturuyorsun aracı yoksa bıle taksı ile aldırsın bnce
Sen neyle gittin ferrari ile mi
Sen buluşmaya neyle gittin
Senin araban var mı
Var
Eh iyi bin git ne diye yerine kart basacakmış madem
Arabanın olmadığı ne kadar belli canım ya gece kadınları arabada nasıl tacız ediyorlar haberin yok korkuyor insan
Arabam var gayette kullanıyorum kimseyi de senin gibi hor görmüyorum. Yazık kafana canım
Maserati sini bilerek getirmemiştir 🤣
Ah ah ne dertler var 😂
Haklısın ya arabasız olmaz bence
araç sahipleri cvp yazarlar şimdi.
Toplu taşımaya binmeyeli 17 yıl oldu nerdeyse 😅
Sen de haklısın Sümeyye.
Belki adamcağızın durumu yoktur bilemezsin
Artık 30 yaş üstü bir erkeğinin ekonomik olarak oturmuş olması gerekmez mi evlenmeyi de düşünüyorsa
Olur niye olmasin
Oooo..
Gerekiyor bence de
Olmazzzzz
Olmaz ondan
Haklısın
Senin de yok?
Ee
Evde kaldın
Galiba
Oluyor
Neden olmasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?