Erkekler de kızlar için düşünsün 😹 güzel ama soğuk ya da ortalama ama samimi
2 ay
Erkek gözüyle bakınca da ortalama ama samimi olan daha çok çeker. Çünkü güzellik ilk anda dikkat toplar ama samimiyet insanı yanında tutar. Soğuk biri ne kadar yakışıklı olursa olsun bir süre sonra uzak geliyor. İç ısıtan, rahat hissettiren ve doğal olan biri ise zamanla daha güçlü etki bırakıyor.
İnsan ilk olarak gözüyle hoşlanıyor. Sonrasında diğer kriterlere bakıyor hâliyle. Ne kadar güzel olsa da bazen karakter olmayınca yanıldığını anlıyor. Buda olgunlaşmamış dalından koparılan meyvenin tadı misali acı bir tat bırakıyor.
Ortalama ama samimi kesinlikle. Yakışıklılık bir yere kadar ama samimiyet yoksa insanın içi ısınımıyor. Sohbeti güzel olan, yanında kendini rahat hissettiren her zaman daha çekici.
Bence ortalama ama samimi olan çok daha çekici geliyor 😹 Çünkü dış görünüşe bir yere kadar bakıyorsun, sonrası tamamen his, enerji ve iletişim. Soğuk biriyle her şey tahmin oyunu gibi, samimi biriyle ise güvende hissediyorsun, eğleniyorsun, bağ kuruyorsun 🧡 Senin kalbin rahat etmiyorsa o çocuk ne kadar yakışıklı olursa olsun anlamı kalmıyor. Peki sen şu an hangisine daha yakın birine ilgi duyuyorsun, itiraf gelsin 😏✨
Cevap
30Cevap
Soğuk kızları severim. Genelde daha dolu ve daha zekiler. Ama bahsettiğim çekici bi soğukluk, uyuz bi soğukluk değil.
Orta ama samimi. Yakışıklılığını Ben ne yapacam bir işime yarıyor mu Hayır bu yüzden işime yarayanı seçerdim
Çikiniz ama daha tatlıyız be hshshshs soğukluk bence dış çevreye karşı olmalı yakın çevreye soğuk insanı bal olsa unutmalı
Soğuk erkekten nefret ediyorum böyle bir gizemli takılmalar bilmem neler samimi olanları seviyorum.
Soğuk insanla yapamam ben en azından bana soğuk olmasın yeter
Çok yakışıklı olmasakta buz gibiyizdir, avradlara karşı mimik oynatmayız
Huy karakter samimiyet sevimlilik kafa dengiliği önemli bence. Aynı frekans yoksa sıkıntı
Samimi ve mizahli erkek
Ortalama samimi ve çekici olsun istedim.
Samimi sıcakanlı cana yakın
ortalama ama samimi erkek çekici
Ortalama ama samimi :)
Çekici ama sadakatli olsun yeter
Çok güzele gerek yok ortalama iyidir
Soğuk erkeği kimse istemez bnce
Ortalama ama samimi daha iyidir
Samimi sıcak her zaman daha iyidir 😎
Samimi ve ortalama
İkiside değil gay değilim çünki
Erkekler çekici gelmiyor bana
Soğuk olmasın ya ya da bana olmasın
2 cisi
güzel ama soğuk
Samimi
Samimi olan her zaman kazanır
Soğuk biriyle anlaşamam
Sadece bana samimi olan çekici gelir
Ben ben
Sana hangisi gelio
Kadın dili ve kadın hissi bambaşkadır!!!
Kızların beklentisine bakar..
Samimiyet baba
Samimi erkek aşktır.
Bana kimse bakmaz 🤣
Sammşmiyet iyşdlr
Gay erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?